Soms heb je geluk..Toffe G-Shock is onderweg!

Er zijn bepaalde modellen van G-Shock die ik al jaren zoek of in de gaten houd. Eén daarvan is de G-300BWC.
Dat WC slaat niet op een toilet maar op World Championship. Tijdens de WK2006 in Duitsland was Casio Sponsor en er zijn toen verschillende modellen uitgekomen met een fifa WM2006 thema. Deze is echter heel bijzonder omdat hij nooit in de winkels te koop was.
Het model werd geschonken aan alle vrijwilligers die het evenement hebben mogelijk gemaakt. Hij werd geleverd in een houten doos met dankwoord van Franz Beckenbauer.
Gisteren zag ik een ongedragen exemplaar welke werd aangeboden voor 49 euro als startbod. Jeuk aan mijn handen maar mijn budget liet het eigenlijk niet toe om erg hoog te gaan mee bieden. IK besloot om gewoon 49 euro te bieden met de zekerheid dat hij toch wel zou worden overboden. Toen ik gisteravond thuis kwam zag ik tot mijn verbazing dat ik de enige bieder was en ik hem dus voor een spotprijs had gewonnen! Hier wat fotos van de verkoper.
Een houten doos voor een G-Shock hoe cool is dat?

En hier de binnenkant van de doos met het dankwoord.

De kartonnen buitendoos zit er niet bij maar voor 49 euro ben ik er heel erg blij mee. Ik zal hem ook niet veel dragen denk ik maar hij gaat netjes in de vitrine.
De fotos doen het horloge niet echt recht maar Sjors de G-Shock goeroe heeft er eens een mooie review over geschreven.

Dit is echt een buitenkansje geweest.
Leuke, speciale klok, gefeliciteerd en veel plezier ermee.

van harte met je hele leuke nieuwe aanwinst, ik zie wel vaker andere fifa casio’s voorbij komen maar deze volgens mij nog nooit of in ieder geval niet vaak.

veel plezier ermee (tu)

het geluk is met de dommen…

dat je maar een dom jonkje mag blijven :smiley:

leuk klokje voor weinig!

Gefeliciteerd. Gave klok met een mooi verhaal.

Die is binnen!. Geweldig verhaal en superveel geluk gehad. Ik zou hem gewoon gaan dragen en dan lekker terugdenken aan deze meevaller. De doos kan dan wel in de vitrine, dan heeft het horloge daar in elk geval zijn eigen plekje als het niet gedragen wordt.

Leuke uitbreiding voor je verzameling - een Casio waar je niet zo snel aan komt. Gefeliciteerd.

Mijn beste,

Een plezant verhaal, mooie foto’s, een pracht van een Casio en een gelukkige Andre!!
Wat wil een mens nog meer zou je zeggen.
Geniet er van!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooi man! Enjoy!

Een mooi buitenkansje voor een mooie prijs, gefeliciteerd! (tu).

Mvrgr, Andre

Geweldig dat hou je toch niet voor mogelijk !

Gefeliciteerd met je aanwinst, daar kom je niet gauw een tweede van tegen…

Groet,

Chris

Kijk, dat zijn toch leuke verrasingen
Proficiat!

Goed gedaan Dreski!

Die doos alleen al?! Gebeurt er nog wat bijzonders in de laatste minuut van dit horloge net als bij der manschafft?

hharry Schreef:

Die doos alleen al?! Gebeurt er nog wat bijzonders
in de laatste minuut van dit horloge net als bij
der manschafft?

Ik heb net 90 minuten van mijn leven vergooid. :smiley:

Das nog eens een aparte G-shock. Proficiat!

Coole aanwinst!

(tu)

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Die is mooi :slight_smile: Soms heb je geluk en zit “iedereen” te slapen :slight_smile:

Leuk André. Zal je niet vaak zien denk ik.
Grt,
Lone Ryder