Soms heb je gewoon mazzel

Op de kop getikt: een Pontiac horlogedoos, op Marktplaats, voor 3,50 euro. Een kop koffie kost méér tegenwoordig. En bij juwelier Van Willegen in Den Haag bestelde ik 2 Tissot buckles, ze moesten uit Zwitserland komen en het duurde een week of 6 voor ik ze in huis had. Eéntje betaalde ik (25 euro) en de tweede kreeg ik cadeau! (“Service”). En dan vroeg ik aan de Swatch Group in Eindhoven telefonisch of ik een reisetui kon kopen, van Tissot. Nou, dat was niet mogelijk, die werden alleen meegezonden na een servicebeurt van een Tissot horloge bij hun. Maar ze stuurden mij er één, bij wijze van… Service. Gratis! En van juwelier Vaessen in Heerlen kreeg ik enkele jaren geleden een Omega etui cadeau. Soms heb je mazzel!

9 likes

Top, als het goed is mag het ook gezegd worden…
Dat gevoel heb ik soms ook als ze op catawiki als gekken bieden op een horloge die ik verkoop…

2 likes

@Tissot2: wat heb jij wat ik niet heb? Dit lukt mij nou nooit!

1 like

Ik zou het niet weten… ik stond achteraan toen de koppen werden uitgedeeld, dus dát kan het niet zijn. Maar ik ben nogal kwistig met complimenten, misschien levert dat wat op ??? :laughing:

1 like

:laughing:

Dan heb je waarschijnlijk wel HEEEEL erg achteraan gestaan,
want dit is wel errug veel mazzel :laughing:

2 likes

Soms moet je wel eens geluk hebben.