Soms heb je iets in de la liggen waarvan je pas in tweede instantie

… beseft hoe het bij elkaar past. Herken je dat!?

Rob heeft een SKX031 voor me gemod. Maar het blijft een horloge met een -in verhouding- te brede lug: 22mm vs. een 39mm breed horloge. Een tijdje later bestelde ik voor mijn Shogun een Gasgasbones. Opeens viel mijn oog op iets! De GGB staat ook perfect aan de SKX! En door de zwart lederen accenten valt de breedte van de lug weg. Dit staat veel beter! (Dus voorlopig switch ik dit bandje tussen twee horloges - maar een nieuwe GGB is in bestelling)

Menno

Rare man met je klittenband!

:wink:

Leuk horloge, nog steeds…

Staat netjes, zelf heb ik dat soort bandjes nog nooit gedragen, lijkt mij niets, maar moet het eigenlijk toch eens proberen.

Gaaf!
Op plaatjes ziet het er altijd mooi uit en het zal ook best lekker zitten, dat klitteband. Ik ga het ook proberen!

Ik vind de GGB op de Bremont’s altijd fantastisch staan. Hier past het ook goed.

Staat inderdaad goed.

Ik vind het mooi. (tu) (Maar ik had naar aanleiding van een van je eerdere post dan ook al eens bij GGB gewinkeld.)

http://www.flickr.com/photos/64726013@N04/7691094102/

Nu Louis en DMC geen blad meer voorhouden :wink:

Maar nee, ik heb nog wat moeite hiermee. Sowieso vind ik duikersbezel minder makkelijk matchen met banden. Leer wordt dan al snel een no-no. Deze klitteband vind ik ook niet staan.

Smaken verschillen denk ik dan maar.