Soms moet ik even achter me oren krabben

Wat is hier nou de bedoeling van?

“Zoals de naam al verraadt, is de keramische lunette van dit horloge gegraveerd met een tachymeterschaal, die is gevuld met wit Super-LumiNova®, waardoor hij ook zichtbaar is wanneer de zon al onder is.”

Leuk zo een in het donker zichtbare tachymeter bezel. Maareh, waarmee lees je 't in het donker af?
Beetje als sommige horloges die goeie lume hebben op de indexen, maar waardeloze op de wijzers.

Dat heet een designelement :wink: Heeft geen functie (nu ken ik overigens ook niemand die z’n tachymeter serieus gebruikt, ook overdag niet, maar dat is weer een andere zaak). Leuk toch, dat modieuze, nietwaar?

Vind de combo tussen het ankertje en de tachygraaf ook leuk, kan je zien hoe snel je sloep gaat…

Maar hij zal vast wel een doorkijkdeksel hebben, ben je toch weer blij :~

Beetje Michael Kors achtig, dus lelijk :slight_smile:

Lijkt me wel leuk om dat van Rado zelf te horen,
eens kijken hoe ze zich daaruit draaien.

Tja…wat is nodig? Design en kunst zijn vaak niet nodig.

Kijk je naar Omega dan zie je ook fluoriserende lunettes en zelfs een fluoriserende Snoopy. Maar mooi dat het is!

“me”? Dit is echt de aller ergste, en die durf ik gewoon hier te posten!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

ticothijs82 Schreef:

“me”? Dit is echt de aller ergste, en die durf ik
gewoon hier te posten!

“Beetje als sommige horloges die goeie lume hebben op de indexen, maar waardeloze op de wijzers”

Daar ben ik het helemaal mee eens. ooit een Fortis B42 nieuw gekocht die gewoon slechte lume had in vergelijking met bv. een veel goedkopere Seiko waarbij je in het donker een boek kan lezen.

als we dan toch gaan muggenziften
dan vrees ik dat “aller ergste” allerergste moet zijn.

Carpe tempus Schreef:

als we dan toch gaan muggenziften
dan vrees ik dat “aller ergste” allerergste moet
zijn.

Het mooie van mij is, dat ik dit niet als muggenzifterij zie, maar als de beste methode, om mij dit nooit meer fout te laten schrijven (tu).

On topic: over het algemeen, zijn de hedendaagse Rado’s allemaal schijtklokken, maar deze is misschien wel de allerergste!

Niet mooi. Maar dat is me mening.

Grappig dat de (chrono)secondenwijzers dan nog eens niet luminova heeft…
Daar gaat het aflezen in het donker…

Mja. Ik heb wel eens mooiere speedmasters gezien :smiley:

ticothijs82 Schreef:

“me”? Dit is echt de aller ergste, en die durf ik
gewoon hier te posten!

Sorry, moest natuurlijk zijn: soms mot ik even achteâh me ôhen krabben.
Ben ik een goed ingeburgerde Chinese Hagenees of niet soms :wink:

1 like