Soms weet je niet wat je koopt

Het is ook maar net wat voor jou werkt maar een goede relatie opbouwen met mensen en onder alle omstandigheden vriendelijk blijven is denk ik wel het belangrijkste. Een deal moet je ook gegund worden.

Gefeliciteerd en petje af.
Je hebt door de jaren heen iets opgebouwd en plukt daar nu de vruchten van.
Zo moest iedereen zijn hobby op en uitbouwen.
Mvg

ReneJK Schreef:

Ferdinand Schreef:

Zou ik mogen vragen hoe je ongeveer te werk
gaat?

Ik heb dat al eens proberen te vertellen ?

Maar hoe ik dit heb gedaan … […]

Excuses, dit heb ik dan waarschijnlijk een keer gemist. Maar hartelijk dank dat je het nog een keer wilde delen!

Eigenlijk net zoals andere aspecten van het leven: veel delen, veel geven zodat je vanzelf ook veel terugkrijgt. Een wijze les.

Geen sarcastische opmerkingen van mijn kant, alleen bewondering dat een autoriteit toch graag zijn kennis wil delen. Dat is vaak genoeg niet het geval (of geen kennis, of geen bereidheid tot delen :)), dus we mogen juist dankbaar zijn ergens :slight_smile:

Ferdinand Schreef:

dus we mogen juist dankbaar zijn ergens
:slight_smile:

nou nou nou nou … ik vind het ook gewoon leuk om te delen hoor ! :wink:

Mooi hoor!! Heb je een foto van het gratis meegegevem.rolex-horloge?

Je zal ongetwijfeld meer “broden” hebben moeten betalen dan mijn vondst maar dit is zeker in dezelfde categorie.

Snap het sarcasme dan niet , mijn vader verzameld al 35 jr en ik heb dus van hem veel kennis opgedaan en je moet ook durven handelen en risico’s nemen,voor elk succesverhaal heb je waarschijnlijk ook verhalen waarin je plat gezegd op je bek bent gegaan,ik in ieder geval wel.
Ik handel in horloges maar ben ook zeker een verzamelaar maar mensen hebben over handelaars al snel een mening klaar echter verdien ik met mijn baan niet genoeg om een dikke verzameling op te bouwen en dmv handelen kan ik af en toe houden wat ik mooi vindt, niets mis mee en ik heb respect voor de enorme kennis die je hebt op gebied van Breitling en al helemaal dat je die kennis deelt.

Ik heb wel vaker gezien bij verzamelaars dat het zo werkt. Ik ben een Pontiac horloge verzamelaar en ben eigenlijk alleen op dit forum aanwezig. Maar krijg ook regelmatig Pontiac horloges aangeboden. Nu is dat een heel andere prijsklasse en vooral regionaal dus niet helemaal een vergelijk.

Ik denk dat je enorm veel tijd steekt in je hobby en dat merk je ook aan jouw kennis over het onderwerp. Daarnaast ben je ook steeds bereidwillig om mensen te helpen bij vragen over Breitling.

Ben dus blij dat je nog steeds je aanwinsten hier blijft tonen. Ik vind dat erg inspirerend en boeiend.

nu de ouwe Rolex ook retour na een service beurtje en nieuwe plexi
toch wel makkelijk dat alles nog te krijgen is

3 likes

Die ‘ouwe’ Rolex blijkt dus nog gewoon een topper te zijn! Prachtig duo voor op de foto. :+1:

1 like

Wat een toppers weer! Gave gepatineerde lumen op die Rolex.

1 like

‘ouwe’ rolex haha

Wat een topper

1 like

Waaw! Schitterende klokken, die Datora is ongelooflijk mooi voor z’n leeftijd, en die ouwe Rolex mag er ook wel zijn :speak_no_evil:
De datumaanduiding is in het frans, bestonden er in die tijd al engelse datumaanduidingen op dit model ReneJK? Omdat je zegt dat ie uit de VS komt?

1 like

Ja hoor, die waren (zijn) er ook in het Engels :wink:

1 like