Soms wil je gewoon een boek

De VC 56 is natuurlijk wel erg mooi, maar er zit maar een mooi opgekrikt Cartier uurwerkje in, staat mij persoonlijk wat tegen. En de GO heeft een plastic balansveer… je kan voor hetzelfde geld ook voor een VC Quai de L’ille kijken; mét Poinçon de Genève…

1 like

Laat onze wijsheid lekker z’n grootheid in smaak etaleren op dit forum. :sunglasses:

Goud is irl in daglicht ook geweldig.

Maar staal…

Wanne lelijke horloges zeg…

5 likes

Ik was juist erg onder de indruk van de afwerking. Wat heb ik over het hoofd gezien?
Ik heb alleen maar merken als Oris, Breitling, Tag Heuer, Rolex, Tudor gezien, nog nooit iets als Vacheron, Patek, Lange e.d. dus ik heb geen idee hoe écht high end er in het echt uitziet.

1 like

High end is GO niet. Imo.

Het is niet slecht, maar een jaeger is minimaal hetzelfde danwel beter afgewerkt.

Heerlijke set! :clap:

1 like

Ik heb altijd begrepen dat JLC relatief vrij korte onderhoudsintervallen heeft…

Klopt, maar dat boeit mij dan weer iets minder als ik dat afzet tegen die verschrikkelijk lelijke datum indicator van de

Door de dubbele cijfers aan de linkerkant oogt het ook compleet uit balans. Ik vind die kast ook niet mooi en hij is met 41mm en 50mm L2L ook wat lomp voor m’n 16,5cm pols.

Absolute Top of the Foodchain! :100:
:facepunch:t2::sweat_drops:

1 like

Ik heb vandaag een digitale versie van de VC catalogus ontvangen per mail. Een hardcopy kan ik ophalen bij de boetiek in Amsterdam.

Helaas is bestand te groot om hier te delen.

Sinn stuurt ook leuke catalogi…
Duits of Engels.

1 like

Naar aanleiding hiervan net me eens verdiept in het G.O. aanbod. Het dames assortiment had ik nog nooit in gesnuffeld. Prachtig gewoon!

1 like