Soms wil je ze even bij elkaar zien. (en nieuwe aanwinst)

Ik dacht vanochtend, laat ik mijn horloges eens ophalen bij de bank en bij elkaar leggen. Vaak zie ik collecties langskomen waar ik alleen maar van kan dromen en daar geniet ik altijd van. Dus dacht, laat ik ook maar weer eens wat (iphone) foto’s maken van wat ik heb, misschien vinden jullie dat ook leuk.

Ook een nieuwe aanwinst erbij, een Tag Heuer Carrera. Deze was in slechte staat toen ik hem kocht. Heb hem laten polijsten, beurt laten geven en nu ziet hij er weer goed uit. (in mijn ogen)

Duidelijk een voorkeur voor chrono’s :~ :smiley:

Vindt zelf de Tag de mooiste, al is de kastvorm van de Oris ook echt geweldig :slight_smile:

Dit is ook een collectie waar menig mens van droomt!!

Mooie collectie en nieuwe aanwinst draag ze in goede gezondheid!

Gr.

Heel top. (tu) Ik zou ze niet te lang voor het raam laten liggen…

Wauw! Een collectie waarvan ik droom!

De Monaco is geweldig, toch trok ook meteen de Oris mijn blik. Een fraaie uitvoering!

Het is niet verantwoord maar je zou ze eigenlijk altijd zo op de vensterbank willen hebben.

Mooi uitzicht zo. Hele mooie collectie!

pfieuw wat een collectie

Dat is zeker een mooie collectie om te laten zien,ben er zuinig op.:wink: (tu)

Ik deel de mening van velen boven mij, qua collectie doe je het zeker niet slecht :wink: Mooi hoor!

Wow! ik val bijna van mijn stoel bij de aanblik van deze mooie collectie. Leuk om zoveel moois bij elkaar te zien liggen.
Even over de eerste foto: denk je wel om die magneetjes in de iPad klep? Die zijn volgens mij vrij krachtig.
Ik zorg zelf dat ik met mijn horloge altijd uit de buurt blijf van deze magneten. Maar misschien ben ik daar wat te overdreven mee.

Groet, Jurgen

Dank voor de tip. Heb ze er al afgehaald. (Ze moeten toch weer naar de kluis helaas)

Mooi spul hoor. De Oris moet ik toch ook ooit eens keer hebben.

Top!(tu)

Jouw collectie is er ook één om van te dromen :z

Erg leuke collectie, top :~

Zo … Idd een beste verzameling mooie horloges bij elkaar.
Leuk zo nu en dan deze foto’s voorbij te zien komen.

Mooi stel bij elkaar inderdaad. Stoere klokken allemaal maar toch allemaal heel eigen (tu)

Wow !

Droomcollectie .

Voor mij springen de Monaco en de oranje Omega er echt wel tussen uit !

Prachtige collectie!!

Geniet er in alle gezondheid van :slight_smile:

Mooi spul.
Triest toch eigenlijk dat je er niet thuis van kan genieten maar in een bankkluis moet bewaren.
Maarja, zoals mijn oma zei, bezit is zorg.
Dat je er lang van mag genieten.