Soms zou een hamer misschien beter zijn geweest?

Pinnetje eruit om de band open te krijgen voor een makkelijkere toegang voor een batterij wissel ging vrij makkelijk. Pinnetje erin “duwen” toen ik klaar was bleek niet zo slim :frowning:
Zijn dit soort kleine stangetjes los te krijgen dat 1 van jullie misschien weet?

San Solo Schreef:

Pinnetje eruit om de band open te krijgen voor een
makkelijkere toegang voor een batterij wissel ging
vrij makkelijk. Pinnetje erin “duwen” toen ik
klaar was bleek niet zo slim :frowning:
Zijn dit soort kleine stangetjes los te krijgen
dat 1 van jullie misschien weet?

http://i1185.photobucket.com/albums/z358/San_Solo/
Mobile%20Uploads/DSC_0737.jpg

Met een bankschroef wel weer recht te krijgen en blijft ie daarna misschien nog steviger zitten ook door de kleine resterende vervorming.

Vergeten te melden. Hij is dus gebroken. Er zit nu een stukje in en het andere stukje ligt ernaast. Zou hem inderdaad kunnen proberen recht te buigen. Een nieuwe zou beter zijn.

San Solo Schreef:

Vergeten te melden. Hij is dus gebroken. Er zit nu
een stukje in en het andere stukje ligt ernaast.
Zou hem inderdaad kunnen proberen recht te buigen.
Een nieuwe zou beter zijn.

Dan zou ik zeker een nieuwe nemen en niet meer proberen recht te krijgen. Als het is afgebroken is ie een stuk korter. Daarmee zou je in problemen mee kunnen komen later met tools om het weer te verwijderen.

Ik zal Fossil eens een mailtje sturen. Misschien dat zij mij kunnen helpen. Ik heb verder ook niet dun genoeg wat ik er in zou kunnen stoppen om het afgebroken deel er weer uit te krijgen.

Eh… weet je zeker dat je niet op een gewone pushpin hebt staan timmeren ?
m.a.w. dat dat gebogen deel dat kokertje met die veertjes is ?
volgens mij gebruiken ze voor dit soort sluitingen gewoon pushpins.

Een beetje handige horlogemaker weet hier wel een creatieve oplossing voor te vinden, mocht Fossil je niet te hulp schieten:)

Ik weet wel iemand als het nodig is.

Thanks :slight_smile:

Nee is echt een dun staafje die je er uit moest duwen. Heb daar een tang voor gebruik zodra er aan 1 kant een stukje van het staafje uit kwam.

Helaas :frowning: