Steinhart heeft na vele problemen met de Soprod uurwerken deze achter zich gelaten.
volgende x met het goede been uit bed stappen hoor !
Ze verkopen nog steeds de Soprod uurwerken in sommige horloges.
Ik kan het ook niet helpenā¦
Ja ik vind het ook een beetje te ver gaanā¦ik heb liggen janken over die figuren die er wat tegen hebben. M,n vrouw heeft me tot bedaren moeten brengen⦠effe zonder dollen ik had er 3 en heb er twee verkocht en het zijn geweldige klokken hoor, wat de rest ervan denkt daar moet je toch op z,n hollands gezegd lekker schijt aan hebben. Mijn Flieger 44mm met Soprod a-10 uurwerk erin loop zo nakeurig echt 3 seconden sneller in 7 dagen , geniet van je Steinharts
Heb ook een Steinhart naar tevredenheid en ik zou me niet zo druk maken om de grapjes over sopropā¦
Een beetje humor moet kunnen en mogen
Ja Candide dit kan niet. Wil je hier mee ophoudenā¦je raakt de echte Steinhart liefhebbers recht in ut hart. Ik heb daar geen last van , alhoewel die kakaanval komt wel weer direct opzetten, je wordt bedankt⦠en ik kan al niet zo hard lopenā¦
Ah, meneer heeft geen humor. Geen probleem, daar zijn weer andere fora voor:
Veel plezier!
P.S. Ook dit is weer een gebbetje, het is niet anders, zo rollen wij hier
Moet je niet naar Aziƫ op vakantie gaan
Er is op beide al een keer geklikt
Blijkbaar toch iemand interesseā¦
Zo zie je maar Nico, er lopen hier toch wat mensen rond die aardig āin touchā zijn met hun āfeminine sideā.
Speciaal voor jou ook maar weer eens een nieuwe āNicoā avatar, omdat je zo volhardend bent