Souvenir uit Japan

De keus in Japan is gewoonweg te groot. In elk warenhuis keuze te over, van dozijnen Grand Seikos tot Rolexen. Voor mij is het deze geworden. Solar, atomic time, ontspiegeld safier, titanium met ultra harde coating, verschillende tijdzones simpel instellen, mechanisme waardoor de wijzers altijd goed staan uitgelijnd, enz enz. Maar bovenal schitterend afgewerkt (doet niet onder voor mijn GS) en erg comfortabel door de Ti. Kortom, eigenlijk het ultieme horloge. Wordt denk ik mijn daily beter.

Maar een topic is niets zonder plaatjes:

42 likes

Gefeliciteerd, goede keus.
Veel draagplezier!

Heel mooi horloge!!! :+1::clap::+1:

En een zeer mooi souvenir uit het land van de rijzende zon, daar zul je nog lang plezier van hebben!!! :clap::+1::clap:

:scream::scream::scream: Nu al op de stenen. Dan is die afwerking ineens niet zo erg relevant meer lijkt me, wanneer je zo met je horloge omgaat. Ieder zijn manier…

2 likes

Moet 'ie tegen kunnen. Harde Ti coating :grinning:

3 likes

Mooi ding, ik heb hem ook gehad. Maar GS-afwerking, dat zou ik niet zeggen. Veel draagplezier!

Mijn beste,

Proficiat met deze aanlokkelijke daily beter!!
Ziet er prima uit!!
Veel draag-plezier!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Geweldige klok voor het geld, perfecte dagelijks gebruiksvoorwerp.

Komt dan ook uit zelfde productie facility :grinning:

Keihard gefeliciteerd met dit fraaie souvenir uit Japan. Veel plezier ermee.
Ga je ook nog eens in Off topic wat schrijven over je ervaringen ginds? Zou ik leuk vinden.

1 like

Ga ik doen als ik ff wat meer tijd heb. Japan is geweldig en bizar tegelijk. Je kunt het met niets vergelijken.

1 like

Als in Casio by Seiko :thinking:

Het schijnt dat Seiko kasten e.d. produceert voor Casio. Zal het artikel hierover eens opzoeken.

1 like

https://www.google.nl/amp/s/forums.watchuseek.com/f17/wow-mrg-oceanus-cases-made-4489139.html%3Ft=4489139&amp=1

2 likes

Dat artikel bedoelde ik. Bedankt :+1:

1 like

Damm, dat wordt weer een Oceanus kopen :grin:

Kan je m kwijt in het GS topic :joy:

1 like

:joy::rofl:

Heel mooi!

En zijn de prijzen in japan lager dan hier dan?