Is iemand bekend met de website http://www.compraventarelojes.es/ ? Ze hebben heel wat mooie horloges staan voor lage prijzen. Iemand ervaring?
Ze kopen en verkopen horloges. Een heleboel laag geprijsde modellen zijn dan ook tweedehands. Ik zie dit echter niet bij de modellen vermeld staan. Leuke shop om eens binnen te lopen als je in Madrid bent maar online kopen zou ik niet doen. De site ziet er een beetje gedateerd uit.
Deze aanbieder biedt al een behoorlijke tijd horloges aan via www.chrono24.com. Als ze niet te vertrouwen zijn is het volgens mij niet mogelijk om zo’n lange tijd via die website horloges te verkopen. Ik denk dat je er niet erg bang voor hoeft te zijn.
Als horlogeliefhebber surf ik geregeld over deze site en kwam deze post tegen. Toch nieuwsgierig, dus even doorgeklikt naar de website van deze tweedehands horlogeverkoper uit Madrid.
Als adept van Bell & Ross even geklikt op het merklogo en verdomd, een vintage 123 in de verkoop waar ik al geruime tijd naar op zoek was. Scherp geprijsd, gebeld, getwijfeld omdat ze alleen een bankoverschrijving accepteren.
Paar mails heen en weer, high res foto’s en toen de knoop doorgehakt en overgeboekt.
Pingelen doen ze niet aan, hebben het horloge wel ‘gratis’ per FedEx opegstuurd. Zojuist binnen en exact zoals beschreven.
Voor wie de Spaanse taal niet machtig is even vragen naar Carmen. Of Sint Nicolaas. Die woont ook in Madrid en schijnt wat tolkwerk als bijverdienste te doen.
Ik heb er goede ervaringen mee en de website staat inmiddels in mijn bookmarks.
Kortom: BETROUWBAAR!
Ik kan het niet goed zien en er staat ook niet veel info bij, maar uhhhh is dit de versie met de Lemania 5100… Die is niet (te) duur…
Menno
Site om in de gaten te houden dus. Kende hem niet.
Bedankt voor de tip, prijzen liggen hier echt een stuk lager dan gemiddeld. Ik ben aan het overwegen om een Planet Ocean aan te schaffen dus…
Gr,
Eric
Dit heeft natuurlijk direct met de crisses te maken, denk dat je in Griekenland momenteel ook goede zaken kan doen in de luxe markt, als je geld problemen hebt zet je deze goederen natuurlijk zo snel mogelijk om in geld, dus iemand hier die een Griekse site weet ook? En Italie misschien ook leuk 2de hands horloge shoppen?
Geeft me wel een beetje de ene zijn dood is zijn ander zijn brood gevoel, maar ja de wereld is nou eenmaal hard.
Deze site was me niet bekend, hoop aanbod en lage prijzen. Bedankt voor de tip.