Spaarbeleg vrij wat te kopen?

Vanochtend hoorde ik dat het spaarbeleg per januari vrij opneembaar is. Ik baal nu een beetje dat ik net een dure aanschaf heb gedaan want voor mij betekent het dat ik in januari ineens 1000 euro te besteden heb. Wellicht had dit me over de streep getrokken om eens een grail waardig horloge te kopen. Misschien moet ik weer wat gaan verkopen om in januari mijn slag te slaan. Ga jij het besteden? En zo ja aan wat?
Ik zit te denken aan zoiets. Die is voor 1000 wel tweedehands te scoren. Het is een quartz maar dat boeit me niet.

Nee niets om vrij te vallen bij mij helaas…
Mijn laatste blijvertje in de collectie (ook meerdere gekocht waarvan ik zeker weet dat ze weer weg gaan) is ook een Omega Seamaster. 25 jaar oud en loopt fantastisch met slechts een afwijking van 2 seconden per dag. En dat is wel een automaat, ik zou als je iets grailwaardigs zoekt toch voor een mechanisch horloge gaan.

Dit is de foto van mijn zeemeester:

ik zou er voor gaan (tu)

mooie omega hoor !

dreski Schreef:

Ik zit te denken aan zoiets. Die is voor 1000 wel
tweedehands te scoren. Het is een quartz maar dat
boeit me niet.
http://www.watchesho.com/photo/omega-2518-80-00-22
1832.jpg

Mooie klok, doen! Deze heb je voor net iets meer dan 1000 euro ook nieuw bij de Omega-dealers die er mee stoppen. Afgelopen weekend lag er nog 1 in Bergen op Zoom bij Herbers.

Helaas valt er bij mij geen extraatje vrij…

Gaat Herbers stoppen?

Beste dreski,
Even een kleine correctie het is geen spaarbeleg maar de spaarloonregeling.
Groet,
Jan

Dutchy Schreef:

Beste dreski,
Even een kleine correctie het is geen spaarbeleg
maar de spaarloonregeling.
Groet,
Jan

Klopt helemaal maar ik kon het niet meer wijzigen. Spaarbeleg was een flutproduct van Aegon.

1000 euro helpt je al aardig in de richting van bijvoorbeeld een Seiko Marinemaster300 of een Sinn Arktis! Een Omega Railmaster misschien (wel wat duurder) of een Ball Ohio als je van dat friemeltje op de secondewijzer houdt, tenminste.

Menno

Ricosub Schreef:

Gaat Herbers stoppen?

Als Omega dealer. Verder gaat ie gewoon door geloof ik.