In de open haard met dat ding !
Hout.Mooi materiaal. De harde donkere tropische houtsoorten,
bamboe, gevlamd grenen, afrikaans hardhout.
Die woody watches verkopen echt wel denk ik.
Bestaan overigens allang net zoals de houten bril monturen.
Weten jullie wat het verschil tussen een 40mm en een 45mm houten horloge is?
De 45mm brandt langer!
Brrrā¦
Leuk dat ze op die leeftijd zoān bedrijf op weten te starten maar ik kreeg bij het zien van de titel gelijk flashbacks naar andere bedrijven die goedkope aliexpress meuk inkopen, er een eigen stempeltje opdrukken en er dan een mooi verkoopverhaal bij maken.
Als ik hun website mag geloven maken ze unieke ā100% Dutch Designā producten:
"Hierbij liepen wij tegen saaie en dure houten horloges aan. Iets wat in onze ogen eerlijker en vooral veel gaver kon. Al snel was er ons eerste ontwerp voor een minimalistische wijzerplaat in felle kleuren.
GeĆÆnspireerd op onze omgeving: de altijd kleurrijke Bollenstreek."
āWij geloven niet meer in de ongeĆÆnteresseerde massaproductie die sinds begin 1900 is ingezet. In plaats daarvan besteden wij liever aandacht aan onze horloges. Iedere 1915 watch wordt door ons persoonlijk ontworpen met oog op detail.ā
Het enige dat ik zie zijn horloges die je voor een paar dollar van Aliexpress haalt met een nog lelijkere wijzerplaat dan de -zoals zij het noemen- āongeĆÆnteresseerde massaproductieā horloges van Aliexpress.
Maar blijkbaar loopt het goed en is er markt voor dus kudos voor hun ondernemerschap!
Valerii Danevychās!!! Echte kunstwerkjes van hout. Mooie filmpjes op youtubešš½
Als je het koud hebt dan is het juist aan te raden om dit horloge te kopen en het op te brandenā¦
Enkele beroemdheden hebben er al ƩƩntje, ik zag laatst Woody Allen met zoān ding om zijn polsā¦
Toch knap van ze, zo op eigen houtje
Wat kan mij het āverbrandenā
Brandhout, sorryā¦
Hout verbranden wordt afgeraden wegens fijnstofā¦
Blijft iig drijven, mocht het horloge per ongeluk in het water vallenā¦
Beter dat ze werken dan op een houtje bijtenā¦
Past mooi bij je plantaardige profiel-foto, ookā¦
Ja inderdaad nog niet gezienā¦
Klinkt als een WeWood kopie.