Spaarloon!

L.S

Tijdje weg geweest i.v.m geboorte van mijn nieuwe kroost…maar nu weer tijd om het forum te bezoeken en meteen maar een vraag te stellen.

Als het goed is krijgt men in september ( als men spaarloon heeft ) 2 jaar vrij ( met dank aan J.P :frowning: ) en het gaat om ongeveer 1200 euro.
Welk horloge zou men kunnen of willen kopen voor dat bedrag…
Ben zelf al in het bezit van een breitling superocean , een swatch en een pierre balmain.
Laat maar horen…

Groet

Nathan

SMP!

1207E

ik ken wel een juwelier voor je

De Limited 2005.

Gerwin

Ehhh SMP ???

Seamaster Professional

SMP kormelink oldenzaal 25% korting
of sayin watches

mvg joris

Hartelijk dank voor jullie reacties.
Buiten de SMP van Omega zou ik toch wat meer reacties willen krijgen , ben al in het bezit van een Breitling Superocean en ben niet zo’n Omega Fan ( sorry ).
Hoeft niet speciaal een duikklok te zijn maar mag ook een mooie klassieker zijn. Zat zelf ook wel weer te denken aan een leuke 2 hands Breitling of Tudor.

groet

NS

Meistersinger, Frederique Konstant, Oris?

Bedankt voor al jullie advies maar heb mijn oog laten vallen op een: Zenith Elite HW die 2hands wordt aangeboden voor 1350 euro.
Iemand al in het bezit van dit mooie uurwerk ?

Het goede nieuws is dat er 4 jaar vrij komt ( 2800 euries ) dus nog meer om uit te geven aan een mooi klokkie…misschien eindelijk een Rolex :slight_smile:

Zou ik toch voor de/een Zenith gaan. Vind ik zelf meer klasse hebben. Kwalitatief minstens zo goed (misschien wel beter) dan Rolex… Of misschien is een Van der Klaauw bereikbaar…

Niels

'Kzou net als Niels gaan voor een van der Klaauw, Rolexen blijven nog wel een aantal jaren te koop en zijn (in mijn ogen) maar weinig echt mooie modellen, met 2800euro kan je leuke dingen doen met een van der Klaauw :).

Je moet kopen wat je altijd hebt willen hebben, als dat een Rolex is, doen!

Hartstikke bedankt, JP !! (td)
Ben erg blij met deze sigaar uit eigen doos !! :D:D

Ik heb het nog niet, maar bij voorbaat is mijn spaarloon na morgen OP !!

Een ‘’ van der Klauw’’ is natuurlijk prachtig ( als die al te koop zijn ergens ? ) en zal zeker even rondkijken maar een rolex is wat robuuster en ik vrees dat een van der Klauw iets minder solide is…
En inderdaad met dank aan JP krijgen we nu 4 jaar uitgekeerd dus wil toch wel een horloge aanschaffen wat een beetje waardevast is.

Hoi NS,

van der Klaauw is wel te koop hoor, zie maar op z’n site:

www.klaauwwatches.nl

en over die robuustheid, ik heb er nog geen last van gehad dat 'ie uit elkaar viel dus wat die robuustheid betreft, dat zit wel goed ;).

Jaap-Wim bedoelde eigenlijk ook niet dat ie uit elkaar valt maar ben soms redelijk onhandig en als ik met een Rolex cq Breitling ergens tegen aanstoot vindt ik dat iets minder erg dan bij zo’n mooie ‘’ van der Klauw’’.
Ik bedoel het horloge moet ook een beetje een werkpaard zijn…

Hoi,

ik heb hem dan wel met werk id tuin enzo af en toe omgehad maar dat is niet aan te raden. Dus of het ook als werkpaard geschikt is, dat betwijfel ik.