Die Zenith is inderdaad heel mooi. Maar al je andere suggesties vind ik ook erg goed.
CvdK is Nederlands en dat maakt 'm in mijn ogen ook wel heel speciaal. En die Breitling is 1 van de weinige van dat merk dat ik mooi vind. Meestal vind ik ze te opvallend.
De El Primero van hierboven vind ik bijzonder fraai. Mooiste die ik tot nu toe gezien heb in dit topic. Dat zou mijn keuze zijn. Maar goed, je hebt nog vier jaar. Wie weet wat je nog allemaal tegen gaat komen. Of misschien inmiddels wel 'n heel andere hobby!
Als je een horloge zoekt voor je 50,jaar, neem dan iets dat goed afleesbaar is, want dat is meestal de periode dat het “leesbrilletje” er stilaan gaat aankomen.
Zo’n Lange is wel een prachtig horloge, maar ik zou het er wel moeilijk mee hebben om het vlot af te lezen.
Erg mooi, zelf heb ik een lichte voorkeur voor de iets strakkere vormgeving van de Primero die JTrapman heeft gepost. Maar als ik deze in het echt zou zien, zou ik ook wel even het kwijl uit mijn mondhoeken moeten wegvegen.