Spaarproject (suggesties gevraagd)

Thx. Ik stelde em daarom ook niet voor, omdat de kast en de wijzerplaat wat oubollig aandoen. Die jeroen liet ziet Is een heel stuk strakker en meer racy.

1 like

De breitling van Jtrapman heeft mijn stem. Ik bezit zelf het neefje, de montbrillant olumpus.
Volgens mij dé meest bereikbare chrono met maanstand én 4-jarige kalender (enkel in schrikkeljaar 1x verzetten)

Tuurlijk is er maar een horloge voor deze gelegenheid:
https://www.google.nl/search?q=van+der+klaauw+ariadne&biw=1100&bih=899&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjzv4nug8vKAhUFtRoKHZ6vAucQ_AUIBigB&dpr=1#imgrc=jfpnsFI7s9YKpM%3A
Voor nadere info, een P.B. aub :grinning:

2 likes

Ahum
Zenith El Primero 410 Triple Calendar and Moon Phase

4 likes

Dat zou hem wel eens kunnen zijn toch? :+1: Ben benieuwd wat de topicstarter ervan vindt.

In het blauw nog mooier!
(persoonlijk)

2 likes

Inderdaad heel mooi - daar kwam JTrapman ook al mee.
Ook in het blauw heel mooi, jammer dat de datumschijf dan wit is. En is wel wat sportiever, als ik 50 ben moet mijn horloge ook bij mijn rollator kleuren natuurlijk :smile:

Deze heb ik in ieder geval op het lijstje gezet, net als de Ariadne van Van der Klaauw.

Maurice Lacroix - ooit een cinque aguille gehad (helaas gestolen), en dat was tevens mijn eerste prijzige klok.
Dus uiteraard komt ook dat merk in aanmerking als ze iets moois hebben. En ja hoor:

2 likes