Space x lancering

Zaterdag opnieuw jongens!

Weet iemand wanneer die nu gepland wordt?

Nu zaterdag gaat de volgende poging…

Damn…

3.22 pm est

3 dagen extra om ervoor te zorgen dat ie een mooier horloge gaat dragen :wink:

2 likes

Geen lancering dus…

Nope… helaas. Zaterdag hopelijk betere omstandigheden…

Jammer.

Wie is Leon Musk?

Oh en logischerwijs is het of een Omega X33 of een Speedmaster… Onder dat pak zijn er nog een paar opties, o.a. G shocks als ik t me goed herinner.

1 like

kom er net pas achter dat ik niet live zat te kijken… snaote het al niet. vriendin kijkt op Nu.nl… helaas

In hun story staat iets over het horloge (X-33)

Is het ook :wink:

Zij dragen idd een Omega Speedmaster X33 2e generatie ( heb geïnformeerd bij Robert Jan Broer van Fratello watches)

1 like

Ze dragen 2e generatie volgens Robert Jan Broer. 1e generatie is storingsgevoeliger en wordt trouwens ook niet meer gemaakt.

1 like

Aaah, ik dacht dat de tweede generatie de huidige, moderne was.

Dat is Elon Musk als je iets te snel typt en verzend😁.
Het werd nu trouwens Elton Musk, hartstikke grappig die woord suggesties.

1 like

leuk die X-33. Toen ik in donker verleden bij ESA werkte heeft mijn afdeling bijgedragen aan de Flight Certification van dit model (wij hadden die dikke centrifuge). Als blijk van dank konden wij toen voor 25% van de list direct bij Omega zo’n X-33 kopen. Helaas waren er maar een beperkt aantal beschikbaar en stond het open voor de hele ESA, die waren natuurlijk binnen no-time weg, en je moest een contractje tekenen dat je hem niet door mocht verkopen (beetje wat Ford met de GT had gedaan om het flipperen tegen te gaan).

7 likes

Wel erg leuk dat je er aan mee hebt kunnen werken!

Kwam zeker glansrijk door de test? :thinking:

Wel jammer dat je er geen kon bemachtigen!