Volgens mij was het Seiko, maar inderdaad erg jammer. Het was een beetje een impulsaankoop en ik heb 'm uiteindelijk ook niet veel gedragen. De versies met Poljot 3133 mechanische chronograaf zijn echt bizar duur geworden vind ik. Ik kocht de mijn in 2008 voor 150 euro (gebruikt weliswaar), dat was nog leuk
Hatsa daar zijn ze!
Geweldig
Er staat er een op ebay voor 69.000 dollar, maar dat vind ik wat buitensporig.
Heel heel heel heel misschien als er een 2e serie re-issue komt voor maximaal 3-3500 euro over een paar jaar.
En hier de fotoserie van de NASA zelf, van alles te vinden rond polsen tussen het andere mooie fotowerk
Thanx voor de link naar de NASA-foto’s! Vind ik heel tof om te zien.
Zoals ik al dacht; vandaag de dag toch ook wel veel Apple watches daarboven…
OK, de gagarin watch en strela al gezien. Check!
Maar niemand de okeah op het forum? Die mag niet ontbreken toch?
Veelvuldig gebruikt in de Space-Shuttle era! Tof!
Ik heb het volgens mij eerder wel eens gevraagd maar ik stel hem gewoon nog een keer: zal er iets van een lijst zijn van horloges die door NASA zijn goedgekeurd om mee te gaan naar boven? Zo zijn de Speedmaster (X-33) en de Casio DW-5600 officieel goedgekeurd, maar zal bijvoorbeeld de Apple Watch hier nu ook officieel tussen staan?
Een van de grootste redenen, waarom ik die Bulova niet aan durf…
Begrijp het van de maat maar de presence hierdoor om de pols in combinatie met de grote knoppen nodig voor het bedienen met handschoenen vindt ik echt wow…
Het is een onwijs gaaf horloge, begrijp me niet verkeerd, maar ik ben bang dat ie voor mijn pols te groot is…
ah ja, dat kan je beter inschatten dan ik. Ik draag hem op een 17.5 cm pols en dat gaat visueel net.
Hmm. Toch weer twijfel dan! Ik heb ook 17/17,5 cm pols.
Omtrek zegt niet alles, ook de vorm, als het kan passen / proberen.
Want als het kan, echt een gaaf horloge!