Spannend. Wat zal het brengen?

3 likes

Niets. Ik denk dat je het zelf moet halen? :wink:

4 likes

Ok goed punt. Moet het Idd zelf halen. En in de opwinding nog van uur gemist. Opening pas om 11 en niet om 10. F*ck.

2 likes

Ik snap er steeds minder van ? :thinking:

Joost mag het weten

Nog 7 min wachten.

Al 7 minuten te laat. :blush:

1 like

Aan dochters arm , moeders presentje .

4 likes

1 like

Waarom de verplaatsing naar off topic, begrijp het niet echt.

Leuk ding!

1 like

Mooi horloge, vooral die kleur blauw vd wijzer!

1 like

Ja het heeft wat voeten in de aarde gehad maar is uiteindelijk na 9 maand in orde gekomen. Maar het eindresultaat mag gezien worden.

Om te repareren? Dat is lang idd, maar gelukkig dus toch gelukt. Hoop zelf ooit de (heren) variant van certina nog eens te kopen (bij Omega heet het dynamic, bij Certina revelation, maar qua ontwerp en uiterlijk gelijk)

Dit is idd de vrouwen versie van de omega dynamic. Aangekocht in zeer slechte toestand. Daarna begin januari binnengebracht. Tot begin september niets van gehoord. Verschillende malen getelefoneerd maar nooit iemand te pakken kunnen krijgen. Daarna 1 kwade mail . En op 2 weken was alles in orde. Niet zoals afgesproken blijkt nu vandaag maar al bij al is het in orde.

Een slechte ervaring achterlaten in het Horlogemakers deel lijkt me een goed plan dan.

Gelukkig heb je hem weer terug nu :smiley_cat:

1 like

Mooi model hoor, fijn dat het uiteindelijk toch nog goed gekomen is en hopelijk geniet de dame des huizes ervan!

1 like

Eind goed al goed he. Me happy en moeders helemaal happy. Juist nog proberen van 1 schakel te zoeken en dan is het 100% in orde. Moest er iemand de gouden tip hebben houd ik me aanbevolen . Ik zal de problemen die er geweest zijn ( niet die over de tijd natuurlijk ) even afschuiven op de communicatie Nederlands - Frans . Hoewel mijn Frans meer dan behoorlijk is al zeg ik het zelf . :blush: