Specials in the picture

We hebben allemaal hier iets met horloges… en af en toe komt er een pareltje langs om bijna jaloers op te zijn! Enorm zeldzaam exemplaar of een out of your league model…

En nee nu geen reactie van: je moet blij zijn met wat je hebt… Ik ben ook super tevreden met mijn VW Golf, maar als er een Ferrari langs rijdt vind ik het ook leuk om er naar te kijken…

Zo zie ik bij @AmsterdamVintageWatches soms ook modellen langskomen… damn!

Lijkt me leuk om een rondje mooie foto’s te laten langs gaan van super mooie exemplaren waar wij even flink ‘wooow!’ Kunnen zeggen… kom maar op! Graag ook tekst met uitleg er bij :slight_smile:

1 like

Zoiets?

2 likes

Zeker mooi! maar bedoel meer de bizarre modellen. Heeft iemand een Comex in de collectie? Een sub 55-serie etc.

1 like

image

Roger Dubuis Excalibur Round Table.
Dit vind ik nu echt een mooi horloge. Het thema spreekt mij gewoon heel erg aan.
Onbetaalbaar, gelimiteerde oplage maar super leuk.

6 likes

Heel gaaf idd!

U vraagt wij draaien. Dit intrigeert me.

Edit: meer info https://www.jacobandco.com/timepieces/astronomia-tourbillon

5 likes

De Konstantin Chaykin Levitas Jazz.

4 likes

Hij gaat lekker!! Mogen ook exclusieve modellen zijn! Zag laatst op Mp een explorer 2 met een Cream kleurige wijzerplaat… :ok_hand:t3:

Marqueterie met gekleurd stro (je weet wel, stengels van gedroogde planten).

Mooie dresser, met interessante dial, ook de kast is interessant, maar niet te opvallend, ingetogen klasse die je niet direct opvallen. I dig it.

En zo zijn er nog horloges waar men de ambachten een kans geven.

Maar aub, geen dure horloges met kinderachtige, fabelachtige tafereeltjes, te opvallende kleuren of tijgermotieven omringd door diamanten. :nauseated_face:

3 likes

Ik ben echt fan van Jacob & co, wat een vakmanschap!

Een kijkje op de instagram van ze is echt een aanrader.

Maar zelfs G-Shocks kunnen aardig zeldzaam zijn, ook te koop trouwens. :yum:

1 like

Kriebels… Zie ook het filmpje op de website… Dat is bizar mooi, dan zit je volgende mij de halve dag naar je pols te staren met zo’n apparaat om… :scream: :heart_eyes:

1 like

Best een indrukwekkend he :grin:

1 like

Dit is apart, mooi gemaakt ook. Onbetaalbaar ook. En… van Montblanc. Weer ns een andere kijk op Een GMT…

8 likes

Deze! Damn! Ollech&Wajs Carribien 1000.
21552_295_10590475024_c4e6ac46e0_c_thumb
Of deze conquest uitvoering, niet meer te krijgen?

Deze Longines zou ik zo willen kopen maar heb mijn zinnen op een Tudor gezet dit jaar, keuzes…keuzes…

6 likes

nieuwe GP Laureato carbon glass, sterker dan staal.

5 likes

Wauw! Daar kan je uren naar kijken!

Dit is mijn meest aparte klatser. Ook erg mooi! Anders had ik m niet natuurlijk.:yum:

1 like

“Pre-Daytona”

Er moet altijd wat te dromen blijven… :heart_eyes:

3 likes

Grappig … de originele tafel (natuurlijk niet echt Arthur’s tafel, maar een interpretatie uit de late middeleeuwen) hangt in Winchester aan de muur van Winchester Hall. Dat is het enige overgebleven gedeelte van het koninklijk paleis. Winchester was ooit de hoofdstad van Engeland; ik groet altijd King Alfred even als ik daar ben :stuck_out_tongue:

1 like
1 like