Specials/limiteds

Ik ben net als de 99% van de posters en lezers hier gek op horloges.
Een mooi horloge om je pols geeft een goed gevoel.
Een mooi horloge waarvan er ook maar een bepaald aantal van gemaakt zijn geeft zelfs een speciaal gevoel!

Ik heb jammer genoeg niet het geld om dure exclusieve horloges aan te schaffen, maar er zijn volgens mij genoeg betaalbare limiteds.
Ik ken jammer genoeg alleen de gele en blauwe monster van Seiko

Maak mij blij en post hier de betaalbare limiteds die jij kent.

Zoals ik al zei, ik ken eigenlijk alleen de Seiko’s
(uiteraard ben ik ook op de hoogte van de limiteds van het forum!)

Hier is nog een linkje van iemand in GB die nogal wat limited Editions laat bouwen:
http://www.rltwatches.com/acatalog/RLTwatches.html#a462

Poljot had vroeger ook nogal wat limited editions, eigenlijk zo’n beetje elk model, meen ik me te herinneren.

BTW Heb jij een yellow monster ?? Die waren in het verleden betaalbaar, ong 300 USD.
Waarom heb ik er destijds geen genomen :S:S Of beter een aantal, ze kosten nu ongeveer 700-800 USD. Ik altijd met m’n zwarte wijzerplaat…:frowning:

Verder heeft seiko nog wel een aantal limited’s oa die van die F1 *&^%#@%^&piloot en 2 duikers in zowel staal als titanium

Vostok europe heeft ook allemaal Ltd’s.
www.vostok-europe.com

Mvg Dennis.

Heel graag zou ik deze gele uitvoering nog eens aan mijn verzameling willen toevoegen. Kom hem helaas nooit tegen op internet of waar dan ook.

Dennis Schreef:

Vostok europe heeft ook allemaal Ltd’s.
www.vostok-europe.com

Mvg Dennis.

Vind ik niet echt limiteds meer, meestal 999 stuks.

Dat ligt er aan hoe je het bekijkt. Seiko zijn dan ook niet echt Ltd’s daar worden er ook altijd nog wel aardig wat van gemaakt.

Mvg Dennis.

Die limiteds van de Russische merken zoals Poljot e.d. neem ik wel met een enorme korrel zout. Bijna overal zettten ze xxx/999 op, maar volgens mij beginnen ze na 999 weer rustig opnieuw met nummeren…

Zelf heb ik een van der Klaauw waarvan me verteld is dat 'ie ook gelimiteerd is. Zijn er 50 van gemaakt, maar als je gaat kijken hoeveel van der Klaauw er jaarlijks produceert is eigenlijk ieder horloge van zijn hand een gelimiteerde uitgave. :smiley: