SPECTRE horloges

Als ik het niet vergeet zal ik het maandag inscannen en in deze tread plaatsen.

En mijn mening scheelt niet veel van marnixmoed en RJwatches. Wel heb ik het idee dat er steeds meer reclame in staat (nog steeds mooie plaatsjes).

Wel interessant wat dat derde horloge nou is? Ik heb op er op internet geen screenshot van kunnen vinden. Als het een Omega product placement is geweest hadden ze er reclame mee gemaakt (net als met de aqua-terra) of had je het op internet terug kunnen vinden. Misschien heeft Daniel Craig stiekem snel een eigen horloge (geen Omega) omgedaan maar dan breekt hij waarschijnlijk contractbreuk met Omega. Maar hij is er recalcitrant genoeg voor.

Dat bedoel ik, gewoon een Rolex Daytona om de pols prive!

@marnixmoed of anderen, lijkt dit op die vintage witte chronograaf uit Spectre?

1 like

Ik heb me maar gelijk een abonnement aangevraagd via de website. Nog geen mail gekregen dus even wachten.

Ik vind die makkelijk te lezen artikelen vaak erg leuk om doorheen te bladeren.

Thanks voor de tip👍🏻

Ja kan ook eerst een exemplaar kopen bij de boekhandel/sigarenboer om uit te proberen.ipv gelijk een abo.

:smile: dat zou wat zijn geweest…

Nee, hij had een geheel witte wijzerplaat en met een zwart bandje.

Mag ik hier wel screenshots plaatsen?

En wat voor één, volgens mij is 't een PN!
Hij heeft al eens gelazer gekregen toen 'ie op een pers bijeenkomst van een Bond film een Lex droeg, mooi vind ik dat!

1 like

:smile: ik zie die grote bazen al helemaal flippen

Voor de liefhebber te koop, de horloges gedragen in Spectre en meer.

O.a. een Seamaster gedragen door Daniel Craig.

Meer lezen: http://www.hodinkee.com/articles/the-actual-watches-used-in-the-james-bond-film-spectrej

1 like

Ik denk dat de link niet volledig is…

Inderdaad. Een betere link

Hey, handig zo een recyclebaar explosief :bomb: :wink:

Leuk eindelijk te weten wat die andere gasten droegen.

Poepie, ik doe het toch. Anders verwijderen de mods em, maar ik kom er niet achter wat ie nou droeg op t eind.

Gezien het logo op de gesp, denk ik geen Rolex, maar eerder een Omega.

Iemand enig idee?

Als het een Omega is zou het een oude jaren vijftig Chronograaf met 321 kaliber kunnen zijn? (plaatje geleend van Scorpione).

1 like

Nice! Zou best es kunnen wezen.

Ik vond Q echt geweldig toen hij de Omega aan Bond gaf!

Bond: “En wat kan je hier mee?”

Q: Deze toont het uur… :smiley:

1 like