Was even in de ban vd seamaster 300 Spectre edition, maar net zoals Bond zo vaak van kleding veranderde , zo vaak had ie bijna ook telkens een ander horloge om.
Maar voordat Bond em kreeg, had ie in de voorgaande scenes volgens mij een Aqua Terra om. Is het weer de midsized 231.10.39.21.03.001?
Ik dacht niet de anniversary James Bond limited edition met dat schildje.
Die vintage inderdaad. En idd veel te wazig helaas. Was dat iets uit zān eigen collectie die niet herkenbaar in beeld mocht ofzo? Of zou het een subtiele overstap worden van 007 duiker naar 007 chrono⦠Lijkt me niet tochā¦
Dat klopt, ben er nu ook wel achter welke aquarium terra en seamaster300 hij droeg. Maar het vintage horloge blijft nog een raadsel.
Iemand hier die binnenkort een interview heeft met Daniel Craig?
Overigens, hebben jullie nog andere horloges in Spectre gezien? Kan me herinneren dat in vorige een bad guy n gouwe.legend diver droeg. En volgens mij Had felix een hamilton om?
Ik vond t altijd een leuk blad met wat oppervlakkige artikelen (in de zin van niet hele zware stof en ook de facelift keek ik naar uit) om doorheen te bladeren in de vrije uurtjes. Aangezien die schaarser werden (heb er volgens mij nog een aantal ongeopend liggen), ben ik ermee gestopt.
Ik vind het de moeite waard! Leuke artikelen staan erin, leest lekker weg, maar verwacht geen moeilijke artikelen, meer: āWelke horloges draagt het koningshuisā en āAlle horloges van James Bondā