SPECTRE horloges

Was even in de ban vd seamaster 300 Spectre edition, maar net zoals Bond zo vaak van kleding veranderde :smile: , zo vaak had ie bijna ook telkens een ander horloge om.

Ok, die Q dus aan hem gaf moge duidelijk zijnā€¦

http://www.007.com/wp-content/uploads/2015/08/OMEGA_SITE-1000x720.jpg

Maar voordat Bond em kreeg, had ie in de voorgaande scenes volgens mij een Aqua Terra om. Is het weer de midsized 231.10.39.21.03.001?
Ik dacht niet de anniversary James Bond limited edition met dat schildje.

http://www.jamesbondlifestyle.com/sites/default/files/ckeditor/images/news/150318-omega-seamaster-15007-gauss-limited-edition-spectre-1.jpg

En op het eind toen hij in de opgeknapte DB5 zat, leek ie wel een vintage klokje om de pols te hebben.
Iemand enig idee welke dat kon zijn geweest?

Ik kan geen screenshots vinden, en dus niet illustreren wat ik bedoel.

Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven (film trekt mij niet). Maar ik kan je wel de geschiedenis laten zien van Omega en 007

1 like

Hey, als ik die verhoudingen mag geloven is de AT in Spectre een fullsizeā€¦

Misschien ook leuk voor jou dan. Is het niet duidelijk/leesbaar, dan probeer ik het morgen nogmaals.

1 like

Wow, awesome boek! En het Was leesbaar :slight_smile:

Welk boek is dat? 20 jaar Watches??

Jep, ik was toevallig daar iets aan het opzoeken toen ik deze tread zag.

Speciale uitgave vanuit het blad Watches?

Deze is het.

3 likes

Had jaar geleden ofzo mā€™n abo opgezegd. Maar leuk item.

Maar niemand die dat mooie, doch wazige, vintage horloge weet te identificeren?

1 like

In Golden eye gebruikte hij de quartz versie van de 300 SMP

Leek op een chronograaf met witte dial, maar veeeeeels te wazig om er iets van te maken.

Die vintage inderdaad. En idd veel te wazig helaas. Was dat iets uit zā€™n eigen collectie die niet herkenbaar in beeld mocht ofzo? Of zou het een subtiele overstap worden van 007 duiker naar 007 chronoā€¦ Lijkt me niet tochā€¦

Kans is groot dat het zijn eigen horloge is. Maar heb nog even op google gekeken en kon geen andere foto van hem vinden met die klok.

Op de Omega site staat precies welke horloges "James Bond " draagt. Bij de laatste films telkens 2 verschillende

Dat klopt, ben er nu ook wel achter welke aquarium terra en seamaster300 hij droeg. Maar het vintage horloge blijft nog een raadsel.

Iemand hier die binnenkort een interview heeft met Daniel Craig? :smile:

Overigens, hebben jullie nog andere horloges in Spectre gezien? Kan me herinneren dat in vorige een bad guy n gouwe.legend diver droeg. En volgens mij Had felix een hamilton om?

@streamnl heel gaaf artikel. Kan je dat niet toevallig inscannen? Ik zou het heel graag willen lezen

Trouwens ik zie dat een abbonent niet zo duur is. De moeite waard?

Ik vond t altijd een leuk blad met wat oppervlakkige artikelen (in de zin van niet hele zware stof en ook de facelift keek ik naar uit) om doorheen te bladeren in de vrije uurtjes. Aangezien die schaarser werden (heb er volgens mij nog een aantal ongeopend liggen), ben ik ermee gestopt.

Ik vind het de moeite waard! Leuke artikelen staan erin, leest lekker weg, maar verwacht geen moeilijke artikelen, meer: ā€œWelke horloges draagt het koningshuisā€ en ā€œAlle horloges van James Bondā€