Speedmaster 1969... back to the roots

De Speedmaster… ooit kreeg ik pa z’n Mark II voor m’n verjaardag en vanaf toen blijft het een horloge waar ik voor altijd mee verbonden zal zijn.

Veel exemplaren zijn er gekomen en ze zijn ook weer allemaal moeten vertrekken, behalve de Mark II uiteraard.

Stront klok X33, ik ben er nog steeds niet over heen Omega prutsers! :smiley:

Een reis van Rolex naar Tudor, riching Seiko via Stowa, Panerai en noem het maar op volgde. Maar sinds gisterenavond is er weer wat rust terug in huize Krabong;

Vriendje JMN had namelijk 2 x 1969 liggen, 1 x chocolade bruin en 1 x tikje bruin met kneiter gele indexen. Die choco wil hij voorlopig zelf houden maar de andere mocht weg en werd me gegund;

Betere foto’s volgen nog maar de camera ligt bij de peuterspeelzaal waar dochterlief haar verjaardag viert :wink:

Heb jij toevallig een oude band liggen met juiste eindstukken? Verpats me die dan aub, voor een goede band betaal ik een eerlijke prijs maar kom niet aan met Omegamania prijzen :smiley:

Gr. Roel

Was even bang dat je in je Panerai psychose bleef steken :slight_smile:

Leen,

Die Panerai-kwaal ben ik schuld.
Dus ik voelde me verpicht dit ook weer op te lossen.
Gelukkig is Roel een hypersensitieve kerel.
Dus één nieuwe prikkel was voldoende! :slight_smile:

Moeilijk om met het huidige licht de kleur van de plaat en indexen te vangen;

En ik heb m’n RAF-je ook weer terug van Fer. Helaas is de kast zoals hij is, alu is met dit soort kleine oppervlaktes niet punt-te-lassen. Recent op de baai meegeboden op een foeilelijk RAF exemlaar met goede kast maar bij 261 pond was ik er klaar mee :slight_smile:

Wellicht is het handig om weer eens wat spullen buiten huis op te slaan. Dus boevengilde… sla vandaag uw slag want morgen is alles weer weg :smiley:

Gr. Roel

Mooie klok Roel.

Alleen dat van die X33 behoeft wat toelichting.
met vriendelijke groet

Aaaahhhh, heel erg mooooooi!!!

Ben ook wel benieuwd naar de bruine van JMN, foto’s please!

gr

vncnt

Supercollectie zo! Die snowflake Tudor maakt dat ik slecht slaap vannacht…

pffff man man man, wat een verzameling! Ik benijd je!

acour_jeroen Schreef:

Die snowflake Tudor maakt dat ik slecht slaap vannacht…

Daarvoor heeft Roel een zoon van 6 weken oud.

Mooi, mooi, mooi(tu)

Da’s mooi junge (tu)

JMN Schreef:

acour_jeroen Schreef:

Die snowflake Tudor maakt dat ik slecht slaap
vannacht…

Daarvoor heeft Roel een zoon van 6 weken oud.

:wink:

acour_jeroen Schreef:

Supercollectie zo! Die snowflake Tudor maakt dat
ik slecht slaap vannacht…

Dat hoeft niet hoor Jeroen :wink: Tudor heeft gereageerd en ze reageren niet negatief op mijn vraag of wijzerplaat en wijzers kloppend zijn;

Wellicht helpen nog detailfoto’s? :smiley:

Zonder gekheid… het is een heerlijk horloge. Het kost een fractie van de Rolex prijs, er schijnt maar 1/3 van te zijn geproduceerd t.o.v. Rolex dus relatief zeldzamer en niemand herkent het. Ik begrijp niet dat zo’n vintage duik liefhebber zoals jij er nog geen heeft.

Gr. Roel

…en bedankt… weer verliefd… geef maar een gil als je ervanaf wil…