Speedmaster 50th anniversary

Begrijpelijk! Hartelijk beterschap met je keel en we horen het wel…
Groet ger

7000 euro’s hier in Hengelo.

::o Hebben we het dan over de speedy die bij het openen van de omega.ch pagina verschijnt?
Ik ben net van mijn stoel gedonderd…
Dank voor je reactie
Ger

Ik heb de 1957 versie vanmiddag omgehad in Aken bij Studio Kupper. Deed de rikketik toch wel wat versnellen. Ze hebben daar ook al mooie brochures over de ’ neuigkeiten’ van Omega 2007, dus ook alles over de Hour Vision, die ze daar ook hebben. Op naar Aken!

hans cp

Da’s toevallig Hans, ik heb 'm vandaag ook bekeken in Aachen bij Kupper :slight_smile: Verder nog even bij een Swatch winkel gekeken en ik bleef daar langer hangen dan gedacht. Het was het eerste merkhorloge, welk ik ooit zelf mocht uitzoeken… Blijven leuke dingen. Ik ga er zeker eentje zoeken op internet. Verder hangt er altijd een worst-lucht van hier tot München in Aken :slight_smile:

Gr Ron

Nou, die worstlucht… Ik ga altijd naar Bistro Chairs. Vanuit Kupper, doorlopen op de doorgaande grote straat en rechts aan de overkant van Demmer, Haus der Geschenke, kleine zaak met terrasje, Goede wijn, geen worst. Je zult ons daar vaak vinden. Overigens hele mooie folders meegekregen van alle 2007 Goodies :slight_smile: . Beetje sparen…

Kom net van schaap en citroen en hij moet 3140 euro gaan kosten (!?)
Vraag me af of dit klopt…
Zij krijgen hem in september
Ger

In Aken 3130,- :slight_smile: dus op naar Aken :slight_smile: !

hans cp

Hou je dan nog wel geld over om bij Chairs een wijntje te drinken? :smiley:

Je hebt twee verschillende.
De gewone 50th anniversary en de genummerde. Die komt ook met luxe doos en de normale geloof ik niet.
Normale heeft ook het 1861 uurwerk terwijl de genummerde een omgebouwde Piguet heeft.
Ook een handopwinder.

Die genummerde kost dus geen 3100 euro maar stukje meer

dank zoiets dacht ik al…
Ger

@ Paul G.: Ongeveer 1,5 glas, maar wel lekker :slight_smile:

Geweldig! Gaan we samen naar Aken, koop jij die Speedmaster, trakteer ik daarna op Bratwurst en Bier! En dan mag Teun111Kwiebes2 ook mee, want die is dol op de geur van die worsten! :)-D

Wijn, bier, wordt. Ik vind het prima! Maar serieus, ik heb eens nagedacht over de aanschaf van een compleet nieuw horloge, maar kom dan toch steeds meer tot de overtuiging dat een oudere, mooie vintage voor dat bedrag meer plezier geeft (en zeker een betere investering is, maar dat terzijde).

Op dit moment verschuift mijn aankoopdrang zich langzaam van Omega naar Rolex. Vraag me niet waarom maar het is een fascinerend merk. Niet zozeer de nieuwe klokjes maar vooral de oudere horloges in goede staat. Als voorbeeld een sub 5513 die ik enkele maanden geleden kocht was onlangs al 300 Euro meer waard. Maar goed, je koopt ze om te dragen en niet enkel voor de belegging, althans ik nog niet. Zo sorry voor dit off-topic, maar ik maak graag een keer het horlogerondje met je in Aken (Lausscher, Studio Kupper, die zaak aan de overkan van Kupper met o.a Lange, GO, Rolex, Omega en ga zo nog maar even door. Daarna Utterman met JLC en tussendoor even een glas en een worstje :slight_smile: :slight_smile:

Komt 'ie! (eindelijk…)

De adviesprijzen zijn als volgt:

Speedmaster 50 Years Co-Axial Limited Edition

O311.63.42.50.01.001 : € 21.500
O311.33.42.50.01.001 : € 7.680
O311.63.42.50.01.003 : € 26.100
O311.63.42.50.01.002 : € 21.500

Speedmaster 50 Years Limited Edtion

O311.30.42.30.01.001 : € 3.140

De afbeeldingen die horen bij de bovengenoemde referenties,kunt u vinden op: http://www.omega.ch/

Doe mij er van allemaal 1 en neem er zelf ook een :slight_smile: :slight_smile:

Dank dat je het er nog even op hebt gezet, nu weten we precies wat wat kost…
Dromen en sparen!!
Groert ger