Speedmaster 50th anniversary

Besten,
Voor de kenners of een ieder ander die er wat zinnigs over te zeggen heeft…
Waarom wel of niet een speedy 50th anniversary aanschaffen?
Niet dat ik er na de aankoop van mijn moonphase speedy nog geld voor heb maar ik vind het toch wel een stoere klok met dat jaartal op de plaat!! Ik weet uit eerdere draadjes dat er een aantal van jullie teleurgesteld zijn en zich er meer bij voor hadden gesteld maar zou het er graag nog eens over hebben, of jullie mening willen horen.
Weet iemand ook wat dat ding moet gaan kosten? Ik ben hem in duitsland tegengekomen voor 9800 euro (!!!)
Groet
Ger

9800 euro voor een 50th Anniversary! Dat is toch lachwekkend?! En zo bijzonder is die uitgave niet eens (naar mijn bescheiden mening en smaak). En ik ben nog wel een Omega-liefhebber.
Nee, voor zoveel geld kun je volgens mij beter een paar andere Omega’s kopen.

Ben het helemaal met je eens! Zeker als de prijsverhouding sub en sub lv bij rolex ziet. Was echter de enige die ik tegenkwam dus ik vroeg mij af of iemand de dealerprijs wist…

Volgens mij heb je dan de witgouden versie gezien.
De stalen is best duur maar ook niet zo duur. Ik dacht dat ie rond de 4-5000 euro zat maar ben niet zeker.

Ok denk dat dat het is geweest dan, dank voor je reactie.
Ben nog steeds erg benieuwd wat (vooral de omegaliefhebbers) er van vinden!

Ik zal morgen eens kijken of ik de prijs kan vinden.

Die doos is natuurlijk wel helemaal super

http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&th=882378&start=0&rid=4032

Die is inderdaad helemaal super! Zeker weten! Maar daar ga ik geen 9800 euro aan uitgeven…

WOW !
Ik had het in eerste instantie over de ‘normale’ 50th anniversary maar zo’n genummerde is natuurlijk echt het summum…

De ‘gewone’ 50th Anniversary Speedmaster vind ik anders ook geen dijenkletser, hoor. :frowning:

Dat was mijn eerste vraag eigenlijk ook.
Wat vinden jullie van de gewone en waarom?
Hoor het graag!!

Heb je nog gekeken?

Jep, maar hadden de prijslijst niet in huis.
Heb de vertegenwoordiger gemaild en kan morgen weer kijken of ie terug gemaild heeft.
Nog even geduld!:wink:

Wat vriendelijk!
Zie je bericht tegemoet, alvast een prettig weekend.
Ger

Maarrrrrrrr vergeet niet: Dit is wel het merk dat groot in het nieuws kwam vanwege de, door een aantal manics bedachte, zeer geloofwaardige Omegamania. Een bescheiden opgezette show, met aan het eind van het feestje een geweldige tombola. Natuurlijk wonnen de gasten alle prijzen (zo hoort het ook bij een tombola). Van doorgestoken kaart was geen enkele sprake. Van doorgestoken kaart is pas sprake als het een beetje stiekem gebeurd. Dus of de prijs van het horloge in dit topic nu 5.000 of 10.000 euro wordt, dat moet ons allemaal niets uit maken.

Net als Nomos’ (een bedrijf dat werkelijk nóóit aan de haal gaat met een idee van een ander en ook nooit moeilijk zal doen naar andere bedrijven toe) schiet de aantrekkelijkheid van Omega als een speer omhoog voor mij, nog sterker dan de prijzen.

Zo, we gaan lekker een hapje eten in Maastricht en ik doe een van mijn Omega’s om :wink:

Vr gr Ron

Wat een gifspuiterij…
Maar weet nog steeds niet wat je van het model vindt waar dit draadje over gaat.

Oh dat valt wel mee hoor :wink: Om antwoord te geven op jouw vraag: Goed dat een dergelijke mijlpaal gevierd wordt met een horloge als dit. Puur naar de horloges kijkende vind ik Omega een mooi merk, dit model ook.

Gr Ron

Sorry, heb de prijzen nog niet binnen.
Wordt op z’n vroegst woensdag…

maakt niet uit, heb nu toch geen geld :wink:
Wacht het wel af…
groet ger

Sorry jongens,

Zit met een keelontsteking thuis, dus voorlopig nog geen update op de prijzen van de 50th Anniversary.