Kan wel met leer en die kleur maar vind ook die band niet mooi. Denk dat een groffe buffel of suedeachtige band wel mooi zal staan. Of een mooie struis.
Ik wou graag een beetje een stoere uitstraling… vandaar dat ik zo een band had geprobeerd.
Andere suggesties zijn zeker welkom! Komaan jongens! (tu)
Omdat ik vaak wil veranderen van bandje mogen ze niet te duur zijn… Ik heb liefst 5 mooie bandjes welke per stuk 30EUR zijn dan 1 band voor 150EUR…
Ik koop veel via Ebay. Soms ook goedkopere of zelfs erg goedkope banden, maar het meeste is origineel Omega staal.
Onlangs heb ik een 20mm mesh gekocht die erg goed bevalt. Ik heb een Watchado brace gekocht (die moet nog komen) en ik heb 2 “Breitling style” 20 en 22mm stalen banden gekocht voor een Seiko die nog moet komen.
Daarnaast een lichtblauwe Nato bij onze forumsponsor.
Dit is mijn laatste lederen aankoop voor mijn MKIII. Mocht die qua looks bevallen, dan ga ik op zoek naar een kwalitatief goede versie (voor 18 dollar incl verzendkosten verwacht ik niet heel veel).
Ik spreek over merken zoals Rios en Hirsch. Deze
kan men toch degelijk achten?
gr. Glenn
Hoi Glenn,
ik vind de band zoals jij hem hebt ook wat minder persoonlijk. Zelf zou ik gaan kijken voor een croco-print van Rios. Gewoon zwart (desnoods met witte stiksels!) of cognac zoals deze: