Speedmaster arrived

Sinds vorige week eindelijk weer een Speedmaster Professional toegevoegd aan de collectie, en ik dacht dat men Legend Diver met een absurd grote doos kwam …

23 likes

Mooie collectie :+1:

Heel gaaf :+1:

Mooi collectie ook :heart_eyes:

Gefeliciteerd :clap: , dit is een schitterend horloge!
De verpakking is inderdaad best ruim bemeten maar ziet er wel heel gaaf uit …

Ik ben zelf ook helemaal weg van de Speedmaster,… Op foto’s…
Heb hem nu een drietal maal ook omgehad en gepast maar dan is er gewoonweg geen klik…

Maar het is en blijft een schitterend icoon.
Veel plezier ermee.
Pieter.

Wow wat een topper

Fantastisch. Top 5 mooiste klokjes aller tijden voor mij.

Geniet er van!

Prachtig, geniet ervan! Op de vierde foto links van de Speedy, is dat een loepje ofzo?

Is inderdaad een loepje, krijg je er gratis bij :wink:

Wauw, erg mooi! Geflieicteerd.

Het horloge dat iedereen eens zou moeten hebben! Mooi hoor, heel veel plezier ervan!
Ik vind de rest van je collectie zo ook mooi trouwens, dat wordt keuzestress in de ochtend…

Prachtig ! Wat zat er nu onder die dekseltjes ? :wink:

Mooie doos ook!

Gefeliciteerd!

Lekker triootje :blush:

al zo lang op de markt…en het blijft een beauty!!!
Gefeliciteerd!!! :smile:

Ik zit met verbazing te kijken naar jou collectie. Sub no date, IWC ingenieur op staal … Heb ik ook. En raad is waar ik naar aan het kijken ben voor de volgende in de collectie ?!!
Heb ik ergens een tweeling broer ??

Hahaha

Super !!

Zo die is binnen. Nu snel de panda dial erin knallen, toch?

3 likes

Gefeliciteerd! Ja, da’s een flink grotere doos dan mijn '99 exemplaar… En goed dat je gewoon het oermodel hebt gekozen, al die ge-hypte varianten van de laatste jaren - word er een beetje moe van. Lijkt er op dat je ook voor Hesalite gekozen hebt en niet voor saffier…?

Gratis? Moet je eens opzoeken wat het oude model zonder die doos kostte. Sigaar uit eigen doos.

Zo te zien heb je het goede model te pakken met plastic i.p.v. saffier. Gefeliciteerd.

Proficiat, mooi horloge ! Geniet ervan!
Naast mijn Breitling, TAG’s en anderen is Omega het merk dat nog ontbreekt in mijn collectie. Maar daar komt binnenkort beslist verandering in.

De enige echte met plexi.
Gefeliciteerd