Speedmaster bandjes

Klopt het dat de huidige omega speedmaster lugsize 20 mm is?

Een vriend heeft sinds kort een speedmaster en is komende week jarig. Ik dacht dat een paar horlogebanden om mee te wisselen wel leuk zou zijn. Iemand suggesties?

Yep, de Speedy pro heeft een lugsize van 20mm

thx! ook ideeen voor bandjes?

Hirsch heeft een grote collectie bandjes, daar kun je er vast wel eentje vinden.

Mooie dikke zwarte kroko…

kost een paar centen, maar… (tu)

Zwart leer/croco.
Ik vraag me af hoe de Speedy op wit staat, nog nooit gezien.

De Speedy Pro en diverse bandjes

http://forums.watchuseek.com/f99/straps-speedmaster-professional-6410.html

Bedankt allen. Prioriteiten verschillen blijkbaar, want hij wilt een wijnflessenhouder :stuck_out_tongue:

Die eronder ziet er mooi uit. Is het dezelfde? De stiksels lijken anders geplaatst, maar dat kan ik niet helemaal goed zien op de onderste. Speedy staat er iig erg chique bij zo.

Op rood ook cool. Eigenlijk staat de Speedy alles wel.

oh… prachtig die ouwe met opgelegde logo! Waar is toch die kwijlende smiley als je em nodig hebt? Dan maar op de ouderwetse manier:

:-P’’’’’

Maar het wordt geen bandje meer. Van de metalen band is het voor een leek ook niet makkelijk wisselen. Dus toch maar 't wijnrekje waar ie om vroeg.

Klopt. 1e band heeft meer rekief agv croco. De andere band is gladder. Was in een geleende Bentley :slight_smile:

Ben je een stuk goedkoper uit.

dubbel geplaatst

marnix_moed Schreef:

oh… prachtig die ouwe met opgelegde logo! Waar
is toch die kwijlende smiley als je em nodig hebt?
Dan maar op de ouderwetse manier:

:-P’’’’’

Maar het wordt geen bandje meer. Van de metalen
band is het voor een leek ook niet makkelijk
wisselen. Dus toch maar 't wijnrekje waar ie om
vroeg.

Is “gewoon” een mod. Mijne komt uit 2007 maar heeft de wijzerplaat van de reissue. Die had ook een opgelegd logo. Helaas niet de dieper liggende subdials zoals bij de echte vintage. Desondanks vind ik het 10 keer mooier als normaal

Geeft em idd een mooie vintage look

Die gladde is erg mooi. Hm… misschien toch eens een keer naar een speedy kijken. Heb altijd de band storend gevonden (keek telkens tegen de zijkanten van de schakels aan). Maar zo een bandje is ook mooi. Hou 't in m’n achterhoofd.