Speedmaster Co-axial Master chrono

Hi!

Ik ben helemaal nieuw met Omega, maar tijdens het windowshoppen viel mijn oog op het volgende model, en sindsdien heb ik zin om hem te kopen. Simpel eigenlijk.

(Excuses voor de superzoom-foto met 30cm vitrineglas in between).

Iemand met een behoorlijke schare Omega-kennis die mij kan vertellen wat deze speedmaster maakt tot wat hij is? Zeker in betrekking tot de prijs die er niet om liegt. Ik vind online slechts een hele enkele vergelijkbare, maar die zijn vaak ook moeilijk te beoordelen alszijnde honderd procent identiek aan deze.

Het stom het ook klinkt, ik vind het fijn om te kopen bij een mooie juwelier. Even zitten, koffie, wat dingen passen, dat mag heus ‘iets’ extra’s kosten, maar graag wil ik zeker in het buitenland even de common sense van mijn mede- forumgenoten met een hart voor omega.

Ik ga morgenochtend langs om te passen.

Bij voorbaat dank.

5 likes

Op chrono24 vind je er wel wat: https://www.chrono24.nl/search/index.htm?query=329.30.44.51.01.001&dosearch=true&searchexplain=1&watchTypes=&accessoryTypes=

Leuke vraag. Wat maakt de Speedmaster authentiek? Ik ben ook benieuwd.

Specifiek dit model t.o.v. een normale speedmaster Guus. Dat snap je toch wel.

1 like

Bizar hoeveel euro dat scheelt toch. Scheelt 20% ofzo tov die juwelier.

Oké, oké, oké, inmiddels wel!

Ai… ik heb mijn vingers gebrand…

Ik zou je altijd aanraden om eens met @crownguard te praten… Heeft ook heerlijke koffie en meer verstand van horloges dan menig juwelier.

En betere prijzen.

Inderdaad, Crownguard eens checken, of bij Ten2two staat een Dark Side of the Moon voor een mooie prijs: Link
Ceramische kast dus zelfs jonggebruikt komt daar geen krasje op…
Indien toch Juwelier, dan zeker een mooie korting vragen, 10-15% moet je kunnen krijgen.

1 like