Speedmaster eindelijk weer thuis!:)

Eindelijk was het dan zover!..Na ongeveer 4 maanden weg geweest te zijn,heb ik
dan eindelijk mijn compleet gereviseerde Omega Speedmaster mark2 weer op mogen
halen:)Ik had eigelijk de moed al een beetje opgegeven dat ie voor het eind van
het jaar nog om mijn pols zou komen maar…het is toch nog gelukt!.het is misschien wel leuk om te vertellen hoe ik aan dit bijzondere exemplaar ben gekomen.Door mijn werk kom ik met veel mensen in contact en op een dag kwam ik met een klant in contact waarbij mijn oog vrijwel direct op dit horloge viel(waar je als horlogeliefhebber toch altijd op let)Ik vroeg hem of dit horloge misschien een Omega was en hij zei ja…heb hem alleen om voor mijn werk om(Zit in de bouw!!)Dus dat betekende dat het horloge behoorlijk GEBRUIKT was(flinke krassen op het glas,diepe krassen op de kast en band enz,enz.Daarbij vertelde hij mij op zoek te zijn naar een ander klokje waarna ik hem vroeg als hij ooit plannen had om het te verkopen mij eens te bellen.en na ongeveer 3 maand ging idd de telefoon.
Hij had inmiddels een Seiko perpetual calender gekocht en wilde de Omega wel verkopen.Dus…we zijn een prijs overeen gekomen en heb het klokje naar mijn vertrouwde horlogemaker vlak over de grens gebracht om hem eens te vragen wat er allemaal aan moest gebeuren(polijsten,nieuw glaasje,veer vervangen en nog een aantal kleine dingetjes,olieen enz,enz.
En nu op 5 December was het dan zover…Ik mocht hem ophalen en wat vind ik hem mooi!!!:):slight_smile:

Deze Omega zal een zucht van verlichting laten horen.

Van een bouwvakker naar het beautyresort om daarna tevreden en welverdiend met pensioen naar een liefhebber te gaan.

Welke ^^%$#((()+)+^% :smiley: loopt met een Omega op de bouw…

Ziet er weer goed uit, mooi (tu)

Hallo Lucien…Ja ik begrijp het echt niet!!de verfspetters zaten er nog op.
Gewoon voor z,n werk(constructiebouw):slight_smile:

Dit prachtige horloge krijgt bij jou in ieder geval een beter leven dan het ooit gehad heeft! :slight_smile: Ga vooral genieten van zoveel moois aan je pols!! (tu) (tu) (tu)

uiteraard mooie klok, dat behoeft geen betoog.
Ook leuk dat je er zo aan bent gekomen.
geniet er van

Leuk om te horen Dennis, kan je hem nog lekker deze maand dragen :slight_smile:

hoi een leuk verhaal dennis en prachtig dat jij hem op 5 dec kon ophalen een heel mooi kado geniet ervan veel luister en klok plezier gr hans

Mijn beste,

Een ferme proficiat met dit kloeke horloge.
Het leuke verhaal geeft dit fraaie horloge een extra dimensie.
Geniet er lekker van en geef het horloge de draagtijd welke het verdiend. En dat zullen er vele, vele dagen zijn. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Leuk verhaal hoor,
Heb je nog foto`s van voor de onderhoudsbeurt ?
Veel draagplezier (tu)

Dat is dus een bewijs voor de kwaliteit van dit horloge. Hier kan je dus nog jaren plezier van hebben. Gefeliciteerd!

Groeten, Tom Vreeken.