Speedmaster gejat, full set verkopen?

Hiervoor zou ik zo’n doos wel willen kopen en aanpassen. Prachtig om je horloges zo op te bergen.

4 likes

Wel kostbaar Jurgen…ze vragen $750 voor zo’n doosje, inclusief de omega box, dat wel.

Staat een lege (dus zonder de goodies) op eBay voor 250 euro incl. verzenden. Dat zal het ongeveer wel zijn denk ik.

Ik zou hem lekker verkopen als je hem nu toch dubbel hebt. Wat mot je er nog mee als je het horloge niet meer hebt? Losse verkoop van alle rommetjes is financieel gezien denk ik het meest lucratief, maar als iemand alleen een speedy heeft zonder doos zal hij premium betalen voor een complete set. Dus tja. En of iemand er misbruik van kan maken? Ja, kan altijd… als iemand jouw oude horloge compleet wil verkopen heeft 'ie de doos ook nodig en dus gaat 'ie dan daarnaar op zoek. Kan zo maar je koper zijn. Dus weet aan wie je het verkoopt. :sunglasses:

Doe anders even verder lezen dan post nr.1 :ok_hand:

Allemaal gelezen. Und jezt? :wink:

Ist schon Verkauft, also Senf nach der Mahlzeit…

4 likes

Gemist. Maar niet zo gek. Zag het ook al als een verkapt verkooptopic. Doet gelukkig niks af aan de meningen. Dus voor de volgers, mijn mening staat gewoon hierboven enne hij is al verkocht… :innocent:

1 like

Jaaaaaaaaaa!!!
Het materiaal is inderdaad erg stofgevoelig; EINDELIJK iemand die dat ook opmerkt!! :smiley: :facepunch:t2:

1 like

Ligt netjes in omdoos en bijbehorende bruine glofkartonnen doos op zolder :see_no_evil::yum:

1 like

Het enige waar jij het levende bewijs van bent is dat begrijpend lezen niet het meest gemakkelijke vak was op school :wink: Want ik schreef toch:

Ik heb niet geschreven dat indien er een doos aanwezig is dat dit altijd wijst ik heb geschreven KAN (dus die mogelijk is er… geen wetmatigheid :wink:).

3 likes

Is dit van Power Rangers?

Nope, Ultraman.

https://www.fratellowatches.com/speedmaster-speedy-tuesday-2-ultraman/

1 like

Nee dat is de limited edition/Speedy Tuesday geweest van 2018

Omega Ultraman

Huh?

Geen bracelet?! :thinking:

Die komt inderdaad zonder bracelet; vanzelfsprekend voor een LE is ie wél een stuk duurder dan een gewone Speedy mét bracelet.

Ik vind het overigens wél een supertof horloge!

2 likes

Begrijpend lezen is niet m’n zwakke punt, het probleem zit hem er eerder in dat ik graag chargeer. :slight_smile:

Ik heb ook niet geschreven dat begrijpend lezen uw zwakke punt was :wink: Ik heb doelbewust uw persoon en uw kunde niet ter discussie willen stellen… goed wetende dat uw kunde die van de gemiddelde internetbezoeker overstijgt :innocent: