Speedmaster hulp gevraagd!

Besten,

Wie heeft de prijzen en modellen paraat? Ik werd net gebeld door een vriend die op de bahama’s is en daar een speedmaster wil kopen. Ik ben een beetje in de war en wil natuurlijk goed advies geven.

Welke modellen zijn er gemaakt ter gelegenheid van de het 50 jarig bestaan en wat zijn de Nederlandse prijzen? Het gaat dan slechts om de stalen modellen van normaal formaat (42mm). Ik ben al an het zoeken maar hulp is welkom.

Hij had het over een staal model met hesalit en een automaat maar geen limited… Een en ander klinkt mij een beetje raar in de oren…

Wie schudt er een lijstje uit zijn mouw met prijs/aldanniet limited/uurwerk/glas of saphier?

Ik heb al op de omega site gekeken maar daar staan natuurlijk geen prijzen bij…

Wie helpt?

Groet en dank Ger

heb je
http://www.chrono24.com/web/nl/suchen/u/index.htm?myfunction=&myanzeigencode=&do_suche=1&statbrand=0&debug=&MARKE_ID=0&MODELL=omega+speedmaster&SUCH_PVON=0&SUCH_PBIS=0&SUCH_MATERIAL_ID=0&STANDORTLAND_ID=&SUCH_REGION_ID=&EINGABEDAT=&SORTIERUNG=1&ATTR101=1&B1=START+ZOEKEN
al geprobeerd?

Groeten,

Martin

Heb ik al gekeken maar dan heb ik nog geen limitatieve opsomming met Nederlandse winkelprijzen…
Dank voor de tip

De adviesprijzen zijn als volgt:

Speedmaster 50 Years Co-Axial Limited Edition

O311.63.42.50.01.001 : € 21.500
O311.33.42.50.01.001 : € 7.680 saffier glas staal
O311.63.42.50.01.003 : € 26.100
O311.63.42.50.01.002 : € 21.500

Speedmaster 50 Years Limited Edtion

O311.30.42.30.01.001 : € 3.140 saffier glas staal

De afbeeldingen die horen bij de bovengenoemde referenties,kun je vinden op: [www.omega.ch]

Alle modellen in de anniversary collectie zijn limited en met saffier glas.

Kijk dat bedoelde ik! Hartelijk dank!!
Ik had hem net aan de telefoon terwijl in de juwelier stond en hij heeft de laatste in de lijst gekocht voor 3300 dollar.
Ik dacht al dat het niet kon maar in eerste instantie had hij het over hesalit, automaat en dan de limited, ik was even in de war maar het bleek dat hij het verkeerd begrepen had.

CME Dank!!

Heb het van het forum geplukt.
Had het een paar maanden geleden al geplaatst, ergens in augustus geloof ik.

En nu maar hopen dat ze hem er op schiphol niet tussenuit plukken…

Haha…
Hij woont in London en reist bijna wekelijks op en neer naar Amsterdam.
Ik heb hem gewaarschuwd en heb tevens uitgelegd dat het gevaar blijft zolang het horloge niet op de correcte wijze is ingevoerd. Zakelijke vliegers pakken ze er niet zo snel uit heb ik het idee…
Grt Ger