Speedmaster limited

Via twitter van forumlid kwam ik deze tegen…

Wat mij betreft een hele mooie limited die net zo ver weg is als een reis naar de maan…($7.000…

Omega celebrate the 40 year anniversary of the Apollo 15 space mission, which was successfully carried out July 30, 1971. The brand present a special limited edition Speedmaster style, which was the first watch to be worn on the moon during the Apollo 11 mission in 1969. The timepiece features patriotic red, white and blue accents and is stamped with a “Lunar Lander” image on the back of the case. These styles will be limited to 1,971 units to get in quick and be prepared for the price tag of around $7,000.

Belachelijke prijs maar wel mooi!!!

A) Vind de toepassing van de kleurtjes niets toevoegen.
B) Zie je door alle speedmaster limiteds het bos niet meer.
Volgens mij is het unieker tegenwoordig als je een non-limited bezit :slight_smile:

Marz Schreef:

A) Vind de toepassing van de kleurtjes niets
toevoegen.
B) Zie je door alle speedmaster limiteds het bos
niet meer.
Volgens mij is het unieker tegenwoordig als je een
non-limited bezit :slight_smile:

en beter nog: een Speedmaster professional uit 1969, het jaar van de maanlanding, met een caliber 861, maar met een ‘321-plaat’ met opgelegd logo…

:wink:

Wellicht de enige Ltd van Omega die zo nooit bedoeld is…

Ik vind dat ze dat concept van “Limiteds” nu wel genoeg uitgemolken hebben. Hoever kun je gaan? Nou, heel ver:D:D

Geloof me, daar gaat Omega nog tot in lengte van jaren mee door…

Ik vind de overgang tussen de wijzerplaat en de lunette door de kleuren wat hard worden. Verder doen de kleurtjes hem wel goed.

Ik vind de standaard Speedmaster nog steeds het mooiste.

oftewel euro 4.788 voor wat eigenlijk? Als ik onderstaand een lijst zou maken van alle speedmaster limiteds dan moet de beheerder ingrijpen wegens gebrek aan harde schijfcapaciteit! Maar goed, zo lang er nog steeds kopers zijn gaat Omega hier mee door met een prima winstmarge.

Gewoon de originele speedmaster aanschaffen, daar krijg je nooit spijt van, van deze wel! :stuck_out_tongue:

Groet,

Bojo

gelukkig worden er maar 1971 stuks van deze limited gemaakt…
doe mij die van Hans maar :~

Als bonusplaatje hier mijn ‘ex’ die nu heel gelukkig is bij JMN :wink:

145.012 cal 321

::o ::o Begrijp ik nou Hans dat je je Speedmaster weggedaan heb en dat dit ten faveure je kikker is??

gr.Joep

joepb Schreef:

::o ::o Begrijp ik nou Hans dat je je Speedmaster
weggedaan heb en dat dit ten faveure je kikker
is??

gr.Joep

Gedeeltelijk. De 321 slaapt al heeel lang bij JMN. Ik heb nog de 861/321-plaat uit 1969 en morgen haal ik een 861 uit 1971 op. Dus het valt wel mee allemaal :slight_smile:

Ik vind limiteds wel bijzonder, omdat je ze niet zo vaak tegenkomt. Maar ze moeten het wel ‘mooi’ houden. Ik hou van een rustiger uitstraling. Deze is me te druk voor een speedmaster. Ik hou meer van de subtiele verschillen.

Op zich mooi. Maar ik zou er waarschijnlijk nooit voor kiezen, zeker niet bij deze prijzen. Liever het origineel.

marnix.moed Schreef:

Ik vind limiteds wel bijzonder, omdat je ze niet
zo vaak tegenkomt. Maar ze moeten het wel 'mooi’
houden. Ik hou van een rustiger uitstraling. Deze
is me te druk voor een speedmaster. Ik hou meer
van de subtiele verschillen.

De opmerkingen van de prijzen kan ik goed begrijpen. Ik vind dat het wel een beetje/soort van in verhouding moet staan. Die uitvoeringen als eerste met liquid metal of die met meteoriet wijzerplaat… daar kan ik een relatief hogere prijs voor mezelf wel verantwoorden. Maar die paar gekleurde ringen en andere achterdeksel; en dan zo een premiumprijs voor neerleggen…

Bovendien vind ik beide afwijkingen niet mooi.

marnix.moed Schreef:

marnix.moed Schreef:

Ik vind limiteds wel bijzonder, omdat je ze
niet
zo vaak tegenkomt. Maar ze moeten het wel
’mooi’
houden. Ik hou van een rustiger uitstraling.
Deze
is me te druk voor een speedmaster. Ik hou meer
van de subtiele verschillen.

De opmerkingen van de prijzen kan ik goed
begrijpen. Ik vind dat het wel een beetje/soort
van in verhouding moet staan. Die uitvoeringen als
eerste met liquid metal of die met meteoriet
wijzerplaat… daar kan ik een relatief hogere
prijs voor mezelf wel verantwoorden. Maar die paar
gekleurde ringen en andere achterdeksel; en dan zo
een premiumprijs voor neerleggen…

Bovendien vind ik beide afwijkingen niet mooi.

P.S. Als ik deze prijzen zie, vrees ik straks voor 't prijskaartje van de nieuwe limited 007… >X

Wel leuk van Omega, dat ze aan de Nederlandse driekleur hebben gedacht.
Van binnenuit gezien dan.:slight_smile: