Speedmaster only II

Nice, wel fijn.

Een 1171 band is de beste oplossing! :grinning_face_with_smiling_eyes:

18 likes


NA :drooling_face:

32 likes

Fantastisch! Ook nog op die 1171 :heart_eyes:

1 like

Echt super :heart_eyes:

1 like

Vast een impopulaire mening, maar ik vind een zwarte tritium plaat mooier. Die mitsubishi’s doen mij nooit zoveel.

Maar je kunt gelukkig altijd nog terug :slight_smile:

1 like

Had ik ook met deze verie en uiteindelijk verkocht. Verstelbare clasp, vintage bracelet of US/Forstner bracelet er aan dus.

1 like

Heel hoog op mijn verlanglijstje! :heart_eyes:

3 likes

Mijn eerste Speedy :smiley:

Ignition Sequence Start :rocket::fire:

15 likes

Helegaar niet hoor, een smaakjes ding. En smaakjes genoeg aangaande Speedy’s.

[quote=“Erik11, post:4048, topic:244854”]


Zeker! Kijk dan wat een strakke tritium plaat nog.
Maar tòch een like, das aardig.

Thx Neyra. Het is een 1171/1. Geleverd in '82/'83 op deze 145022. De remake 1171 is ook op deze band gebaseerd en niet op de 1171 van destijds. De 1171 was iets eerder maar had voor een aantal jaren een overlap met deze 1171/1.

Leuk weetje nog. De kast komt van Donzé-Baume( :evergreen_tree: ADB) en in 82/83 begonnen ze net voor de Speedy ze te leveren. Richemont nam ze uiteindelijk in 2007 over.
Gr, Nico.

2 likes

En ook al op een 1171! Zijn terecht populair. :wink: Mooi hoor, plezier er mee! Draag de mijne alweer een week aan een stuk, op een zwarte Molequin. :ok_hand:

1 like

Crosspost:

7 likes

Dank je. Moet nog wel ff wennen aan het gerammel van de 633 endlinks :grin:

1 like

Dat is de prijs die je betaalt voor imperfectie! :upside_down_face: :slightly_smiling_face:

Maar draagt wel echt fijn vind ik. Bij mij gaat-ie er alleen op boven de pakweg 22 graden, echt een zomerband. Anders is-ie qua passing net-aan te los. Of te strak… Heb ook gewoon te smalle polsen voor de standaardband.

2 likes

Het sluit wel mooi aan op de kast bij je. Niet solid, tja…dat ist. Maar in vergelijking tot de 1499/1498/1998/ en de 1958 zeker de rammel waard. Óók echt.

2 likes

ja ja… genieten

1 like

@Watchstick_81, jij hebt in de afgelopen jaren toch al behoorlijk wat banden/endlinks geprobeerd en aangepast. Wat past er eigenlijk nog meer op mijn kast?
Vraag dit niet voor mezelf uiteraard…

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Speedmaster only II (Deel 2).