Speedmaster only II

Weet iemand hier wat de levertijd ongeveer is van een nieuwe Speedmaster professional moonwatch? (311.30.42.30.01.005) Heb zo’n 2,5 week terug het ‘oude’ model besteld, nou zei de winkel al dat het ongeveer 4 tot 8 weken kon duren, maar misschien heeft er iemand ervaring.

(Wil het eigenlijk gewoon zsm natuurlijk haha. Wachten duurt zo lang…)

1 like

Is het oude model nog leverbaar dan? Productie is een tijdje geleden al gestopt

1 like

Volgens de winkel wel, werken ze nog oude voorraden weg. Alleen wel via een lijst. Geen idee misschien hoor ik straks dat het er niet meer is wie weet haha.

Deden overigens ook niet moeilijk met korting, betere prijzen dan chrono.

1 like

En wat is de levertijd van de nieuwe moonwatch 2021? Mijn AD gaf aan Q2, maar online lees je ook al berichten over mensen die hem al binnen hebben…

NL staat altijd onderaan de lijst voor Omega. Ergens Q2 is inderdaad de verwachting.

Jammer is dat :cry:

2 likes

Volgens mijn AD is het meer geluk hebben wat ze nog links en rechts in de hoeken van het magazijn vinden (bij wijze van…). Er wordt al langere tijd geen 1861 meer gemaakt en dus komt het volledig op de voorraad aan. Mijn AD had er 4 in backorder staan en ze hopen er twee te kunnen leveren, maar beloven niks…

Alle Omega AD’s wereldwijd krijgen de nieuwe Moonwatch pas in Q2 dit jaar. Alleen Omega boutiques hebben het eerder gekregen. Heeft niks met Nederland te maken. Meer met dat Nederland alleen maar AD’s kent en een verdwaalde Swatch Group boutique (dus soort van Omega boutique) in de PC.

De boutique op Schiphol ook niet? Ik ben van plan daar een nieuwe te halen zodra het weer kan.

Tja… Moeten ze die horloges eerst naar de maan brengen om het label moonwatch te krijgen :wink:

Ze zijn volop aan het zoeken ginder

13 likes

6 likes

Volgens mij is alles daar van Gassan? Ik weet niet of dat een echte Omega boutique is…Maar wie weet heb je geluk! Geen idee of ze open (mogen) zijn momenteel?

Dat zou een geweldige stunt zijn haha. Maar geen enkele 861, 1861 of 3861 is op de Maan gedragen, dus dat wordt een hele operatie :wink:

1 like

Alles is dicht op Schiphol helaas.

1 like

Plaatje maar weer

5 likes

Vandaag maar even een schakeltje erbij gezet op m speedy. Kreeg m maar niet echt lekker om de pols. Of te strak of te los. Nu is het voor 95% okee maar de band van de speedy is niet supergoed qua verstelmogelijkheden. Ben benieuwd of dat met de nieuwe beter is.

3 likes

De nieuwe schijnt wel echt een verademing te zijn. Niet liever een leren strap gehad?

Nee, leer is niet echt aan mij besteed. Ik ben - in normale tijden - vaak in warmere oorden te vinden en dan is leer niet echt prettig (voor mij).

Maar mooi dat de nieuwe een verademing blijkt. Misschien dat ik mn huidige Speedy weg doe, maar ik moet eerst de nieuwe in real life zien en “voelen”.

Een verstelbare omega clasp erop, beste oplossing :+1:

5 likes

Alles is idd van Gassan maar is nu dicht. Ze hebben wel een aparte Omega shop die zit in lounge 2

1 like

Nice, wel fijn.