Speedmaster only II

Enkel vanwege meteoriet en 321? :grimacing:
Die lume komt er niet lekker uit.

Ik probeer duidelijk zieltjes te winnen. En terecht. Ze hebben serieus spul uitgebracht.

Behalve op de prijs dan… :wink:

2 likes

Niks mis met de prijs als je Messi bent en 75 mln netto per jaar krijgt bij BarƧa. :money_mouth_face:

1 like

Zie je wel, heb je toch commentaar… :wink:

:joy: :joy:

Ik ben niet de poster die geen commentaar had :wink:

2 likes

13 likes

Ik weet niet of het misschien al is gezegd, maar de prijzen van de Hesalite Speedy zijn gestegen op Chrono24. Sommigen vragen EUR 6k+… Het lijkt er ook op dat het aanbod een stuk minder is (of ik kijk verkeerd)

Was 4900.

En deze met Saffier:

Valt mee dan toch?

Zoek je nog 'n nieuwe?

Haha nee heb zelf ook een speedy maar viel me gewoon op :+1:

2 likes

Vind 5k voor een speedy best fors eerlijk gezegd. Nou is die nieuw volgens de adverteerder maar toch.

En je pikt er een relatief laag geprijsde uit, zijn veel meer hoge geprijsde exemplaren op chrono sinds de nieuwe is uitgekomen

1 like

Weet iemand hier wat de levertijd ongeveer is van een nieuwe Speedmaster professional moonwatch? (311.30.42.30.01.005) Heb zo’n 2,5 week terug het ā€˜oude’ model besteld, nou zei de winkel al dat het ongeveer 4 tot 8 weken kon duren, maar misschien heeft er iemand ervaring.

(Wil het eigenlijk gewoon zsm natuurlijk haha. Wachten duurt zo lang…)

1 like

Is het oude model nog leverbaar dan? Productie is een tijdje geleden al gestopt

1 like

Volgens de winkel wel, werken ze nog oude voorraden weg. Alleen wel via een lijst. Geen idee misschien hoor ik straks dat het er niet meer is wie weet haha.

Deden overigens ook niet moeilijk met korting, betere prijzen dan chrono.

1 like

En wat is de levertijd van de nieuwe moonwatch 2021? Mijn AD gaf aan Q2, maar online lees je ook al berichten over mensen die hem al binnen hebben…

NL staat altijd onderaan de lijst voor Omega. Ergens Q2 is inderdaad de verwachting.

Jammer is dat :cry:

2 likes

Volgens mijn AD is het meer geluk hebben wat ze nog links en rechts in de hoeken van het magazijn vinden (bij wijze van…). Er wordt al langere tijd geen 1861 meer gemaakt en dus komt het volledig op de voorraad aan. Mijn AD had er 4 in backorder staan en ze hopen er twee te kunnen leveren, maar beloven niks…

Alle Omega AD’s wereldwijd krijgen de nieuwe Moonwatch pas in Q2 dit jaar. Alleen Omega boutiques hebben het eerder gekregen. Heeft niks met Nederland te maken. Meer met dat Nederland alleen maar AD’s kent en een verdwaalde Swatch Group boutique (dus soort van Omega boutique) in de PC.

De boutique op Schiphol ook niet? Ik ben van plan daar een nieuwe te halen zodra het weer kan.