Speedmaster only II

Ik snap je helemaal! Zou zelf ook die 1958 bracelet er nooit meer opgooien. Maar mocht je ooit je Speedmaster verkopen (wat uiteraard NOOIT gaat gebeuren :wink:). Dan is het wel lekker als de band er nog bij zit. Verkocht overigens ook beter, maar dat even terzijde.

Dit staat toch aan de binnenzijde van de endlinks en de sluiting? Het is de 1958/957 maar Omega gebruikt die referentie niet meer, het moet allemaal met meer lettertjes en cijfertjes tegenwoordig.

De huidige referentie is volgens mij STZ004195 of STZ 004194?

Maar of er een markt voor is…denk het niet. Iedereen die een stalen band wilt, koopt ‘m al nieuw of gebruikt op staal. Daarna zoeken ze een betere band…nieuw is het volgens mij dik boven de 700 euro dus 500 moet wellicht lukken. Op HF niet gok ik zo, om bovenstaande reden.

3 likes

Met hangen en wurgen. Enig geduld en mazzel helpen wel. :grin: Heb hem ook nog een tijd gehouden, om eventuele flipper-redenen. Maar zeker nu ik hem weer op leer draag (EN de 1171/633 heb), was het toch een beetje kapitaalverwaarlozing om de 1958 nog hier te hebben.

3 likes

Daar was ik al bang voor. Maar de prijzen van deze band zullen ook wel weer omhoog zijn gegaan?

Ik ben nu het meest gelukkig met de 50th bracelet, de beste moderne band op dit moment. Ik mis het gebrek aan microadjustment niet eens door de kleine schakels. Maar ik draag het ook iets losser en met de warme dagen zit het perfect.

17 likes

Wat een topper zeg! Die combi ook… ultraman op 50th bracelet :heart_eyes::drooling_face:

2 likes

:tada:

23 likes

Nieuwe aanwinst:

11 likes

Even wat kleur na al die, hoofdzakelijk, zwarte wijzerplaten.

20 likes

Gaaf zo’n hele set!

2 likes

Nu nog de blauwe KART uitvoering!

2 likes

Deze combo blijf mij hebberig maken! Echt wauw :heart_eyes:

1 like

Ok

Poh, gaaf!

Lekkere set. Heel vet!

1 like

Jouw collectie?

1 like

Ja.

1 like

Zeker, maar zoek maar eens een fatsoenlijke voor een redelijke prijs, in West-Europa. Gelukkig heb ik geen haast, houd ik Chrono in de gaten maar ben niet fanatiek op zoek.

Mooi hoor

1 like

Volgende Molequin incoming. :grin:

:+1::ok_hand::beer::grinning:

Was mijn jaren-oude bruine Rios fake croco een beetje beu, en die was ook veel te lang. De nieuwe 16 mm Omega gesp (waar ik inderdaad toch iets teveel voor heb betaald, ondanks 5 euro afdingen bij een AD) gaat dan daar op.

3 likes

Ben benieuwd naar je ervaring met de Molequin strap, heb er zelf namelijk ook één op het oog en vraag me af of Molequin het geld waard is?

Verder ben ik zelf ook nog opzoek naar een Omega gesp, iemand enig idee waar ik deze te koop is voor een leuke prijs? :smiley: