Daar was ik al bang voor. Maar de prijzen van deze band zullen ook wel weer omhoog zijn gegaan?
Ik ben nu het meest gelukkig met de 50th bracelet, de beste moderne band op dit moment. Ik mis het gebrek aan microadjustment niet eens door de kleine schakels. Maar ik draag het ook iets losser en met de warme dagen zit het perfect.
Zeker, maar zoek maar eens een fatsoenlijke voor een redelijke prijs, in West-Europa. Gelukkig heb ik geen haast, houd ik Chrono in de gaten maar ben niet fanatiek op zoek.
Was mijn jaren-oude bruine Rios fake croco een beetje beu, en die was ook veel te lang. De nieuwe 16 mm Omega gesp (waar ik inderdaad toch iets teveel voor heb betaald, ondanks 5 euro afdingen bij een AD) gaat dan daar op.
Probeer voor de gesp Andre, Horloge24. Die is Omega Certified. Ik heb laatst iets teveel betaald bij een AD…
Ik heb al een Molequin; ik vind ze het geld waard in elk geval. Let goed op de lengte, de korte versie is perfect tot max 18 cm. omtrek. De standaard gesp die er aan zit is trouwens al een kunstwerkje op zich.
Hier nog maar eens, tijdens schafttijd op het terras bij het werk.