Mooi foto! Sunkissed!
Dit zijn dus nog de oude 633s?
Volgens mij liggen de prijzen voor een gesp rond de 50 euro? Dat heb ik er in ieder geval vorig jaar voor betaald. Ik wilde nog twee extra voor de Speedy Tuesday horloges.
Heerlijke combi, cheers!
Blijft een gaaf model!
Alleen jammer dat er beren polsen voor moet hebben haha
Ja hij is inderdaad wel groot. Voor mijn postuur eigenlijk perfect. Ik doe hem in der verkoop eerdaags. Misschien wat voor om je bovenarm.
Klopt. Ga langs bij horloge24. Dik in orde dus.
Dit is ook wel heel erg gaaf! lag vandaag in de etalage bij een dealer in de buurt.
Mag ik zeggen dat ik de dial al druk genoeg van zichzelf vind?
Toch wel tof he zo’n Kuifje.
Ja, ben n beetje aan t experimenteren ;-). Vind ze op zich wel grappig staan, maar rustig is anders
Vertel mij wat.Heb alles al wel zo’n beetje gehad erop.Behalve een elastiekje van MN. Gator,Tropic’s,1171/1,Nato OEM,grained geit en kalf,simpel stiksel kalf,racing in oranje-zwart-bruin,enz enz…heerlijk.
Kom gerust door met foto’s! Ben nog steeds n beetje aan het zoeken wat er mooi op is. Momenteel een zwart leren band met rode achterkant en witte stiksels in bestelling bij Sandra. Mooie rustige band. Zijkant wordt half zwart en half rood. Ben benieuwd!
Killn,ik stik ervan.Maar enkel op 35705000 of 145022.Dus of je daar wat aan hebt…
Heb een slokje op,en ze dus niet meer alle 24 in het kratje. Mist nogal het 1 en ander. Groet.
Mooi! Die rode band is staat ook fraai!
Ik draag hem eigenlijk uitsluitend op de 1479 band (maar hij ligt alweer een goeie maand in de kluis), heerlijke band is dat.
Deze NATO past mooi bij de TinTin!
Absoluut, samen met de 1450 en huidige 50th de beste solid link bracelets van Omega.