Mooi! Die rode band is staat ook fraai!
Ik draag hem eigenlijk uitsluitend op de 1479 band (maar hij ligt alweer een goeie maand in de kluis), heerlijke band is dat.
Deze NATO past mooi bij de TinTin!
Absoluut, samen met de 1450 en huidige 50th de beste solid link bracelets van Omega.
Mooi canvas band! Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag?
Nice, waar komen deze natos vandaan?
Uit Australië. Normaal krijg ik ze via luchtpost binnen. Net na mijn bestelling in maart ging het vliegverkeer in Australie echter plat. Deze week kreeg ik ze binnen na een bootreis van 5 maanden. Misschien goed om ze volgende keer dichterbij te bestellen😂
Wilde het net ook vragen. Die groene is vet!
Lekker zomers hoor!
Mooie combi!
Nooit geen fan geweest van rood,maar dit is wel gaaf zo hoor.Knap.
Weer een nieuwe Molequin. Maak morgen in de zon/schaduw van het terrasje op het werk wel pics.
De Alzan, maar dan net even wat donkerder gemaakt met leer-conditioner. Daarna weer wat opgewreven met een rubber suede-borstel, van suede meer naar een nubuck-look gegaan. Ben er best tevreden over.
OK, teaser alvast. Just a moment.
Het “juiste” gaatje net even wat ruimer geknipt. Is even slikken in deze prijsklasse, maar nu zit-ie wel perfect. Ook de nieuwe Omega gesp hier maar eens aan gezet. De gesatineerde (en erg mooie) meegeleverde Molequin-gesp zit nu aan een 19/16 bandje voor een Dan Henry 1964.
Heb de speedmaster nog steeds op staal. Heb natuurlijk de Nato erbij, maar ik wil nog een mooie leren band erbij.
Ik zou @Ko_ eens vragen