Haha dat heb ik nu met die FOIS. Twijfel om ‘m weg te doen maar weet niet wat ik er voor terug moet halen
Enige andere toffe chrono die ik zo ken is de zenith el primero in 38mm. Maar dan mag je er ook weer 2k bijleggen ofzo.
Ja 2k bijleggen is geen optie, die “grens” is de afgelopen 1,5 jaar al veel te vaak opgehoogd naar boven.
Nadat ik mijn speedmaster had gekocht ging ik opzoek naar 633 endlinks voor op mijn 1171/175 band. Ik vond sluitende endlink aan de kast mooier.
Nadat ik nos 633 endlinks had gekocht kwam ik er achter dat het een beetje lastig was om de 633 endlinks te monteren op de 1171 band met 175 endlinks.
Ik had de hoop al een beetje opgegeven tot ik in mijn bandendoos een vergelijkbare band vond met de omega 1171 band.
Ik heb twee tussenlinks uit de merkloze band gesloopt en deze op de 1171 band gezet. De 175 endlinks zijn hierdoor bespaard gebleven. En het resultaat mag er wezen!
Ik zou wel graag een OEM vlindersluiting willen voor mijn leren bandjes. Welke hebben jullie? En waar gekocht?
probeer @Horloge24 eens. dit is doorgaans het goedkoopste en snelste adres voor OEM nieuwe onderdelen.
ik heb ook een saffieren speedy en alleen om deze caseback zou ik al geen “gewone” willen. echt prachtig!
Heb ik precies hetzelfde. Als je je even verveelt, horloge omdraaien en genieten.
Snap ik. Bij mij was de saffieren achterkant de rede. Blijft mooi om naar te kijken.
Precies, daarom: plexi op NATO, Sapphire op bracelet.
Niet de beste foto, maar het is warm.