Hoezo niet?
Omdat het ‘gewoon’ Nederland is? De prijzen voelen wel aan als vakantie, ideaal met kinderen of een hond trouwens, maar zonder kinderen en hond (mijn situatie) ben je redelijk snel uitgelopen/uitgefietst. Misschien ben ik er al iets te vaak geweest ook…
Oh en ik woon in Den Haag op 5 minuten fietsen van het strand, dus de zee is daardoor wat minder speciaal misschien. Niet veel mis met Terschelling, maar het is wat saai. Wel een primeur: voor het eerst een zeehond in het wild gezien! (tijdens deze fietstocht)
Ik denk dat het veilig om te zeggen is dat ze er de komende tijd niet veel goedkoper op gaan worden.
Vandaag mijn eerste Speedmaster mogen ontvangen
Ik denk onnodig om te vermelden hoe blij ik hiermee ben.
Wat zijn jullie gedachten over deze uitvoering?
Van harte gefeliciteerd met je aanwinst!
Gaaf ding. Zie je ook niet zo vaak. Vind meestal de afwijkende speedmasters er met kop en schouders bovenuit steken.
Heel nice!
Prachtig!
Is dit de tokio 2020?
Erg mooi.
Schitterend!
Welkom in dit topic Chris .
Mooie combo gelijk op de FOIS
Heel erg mooi.
Chique
Dit is inderdaad de Tokyo 2020. Ik heb heel lang getwijfeld tussen de “Panda” en deze “Rising Sun”, maar vond deze uiteindelijk veel origineler.
Prachtig, m.n. de wijzerplaat die me aan de “Grey side of the moon” doet denken.
Dat klopt inderdaad! Alleen is die van de “Grey side of the moon” van Platina
Mooi hoor. Vind die ‘sparkle’ in de wijzerplaat ook erg chique!
Speedy Tuesday, een mooie dag om mijn tweede Speedy op te halen! Dank @Henkjan91 voor deze mooie Mark II.