Als je een lichte stalen band wil moet je de 1171 proberen. Draag hem nu een weekje, echt top. Wel
Een rammelbandje
Cool!
Staat hem goed!
Mwoah, vergeleken met de standaard band… maar ik moet eerlijk zeggen, ik hoor mijn speedy nooit rammelen op de 1171. Al ben ik een rammelend geluid gewend van mijn eerste skx007 met kermisband haha, dat was pas rammelen…
Heren mijn spaarpot is onderhand goed opweg naar een mooie Speedmaster pro. Ik lees al geruime tijd dat er een nieuwe versie gaat komen, met een nieuw uurwerk. Nu is mijn vraag, komt dit model in plaats van de Speedmaster professional 311.enz… of word deze nieuwe METAS versie naast het bestaande model speedy pro gemaakt. Is hier al iets over bekend? Maak me een beetje zorgen dat ik volgend jaar opeens 5.000 euro voor een Speedmaster pro moet betalen.
Ik geniet erg van de mooie foto’s daar moet ik het voorlopig nog even mee doen.
2 totaal verschillende maar mooie horloges
In plaats van de Apple Watch tijdens het sporten… dit keer niet. Dit keer maar 1 horloge meegenomen op ‘vakantie’ (Terschelling, dat kun je eigenlijk geen vakantie noemen). Met handschoenen aan en met mountainbike flink ver over het strand/branding trappen. De vieze zonnebrandolie en zeelucht combinatie kun je haast al zien op de foto, ik voelde mij even schuldig, maar daarna heel goed schoongemaakt.