Daar zit wat in! Ik heb werkelijk geen idee? Kwam deze tegen op internet en leek me wel wat. Enig idee waar een 18mm of 16mm Omega buckle te vinden?
Zonde eigenlijk, de Speedy zat net in de goeie prijsklasse maar die tijden zijn dus ook voorbij
Ja best jammer eigenlijk. Ik zag in het blauwe deel al dat iemand een voorschot had genomen op de speedy prijsverhogingen.
Die zag ik ook…
Alleen is het nog wel een full set als de originele band er niet meer bijzit
Dan moetende salarissen omhoog. Of de belasting naar beneden.
Als ze de uitkeringen nou eens wat hoger gooien…
6% salarisverhoging per jaar is niet voor de meesten weggelegd. Gelukkig gaat volgend jaar de belasting met 0,2% omlaag.
Is allemaal de schuld van de Rabobank.
Best gebruikelijk, dan valt het wat slanker om de pols. Als je dit niks vindt, kan je het beste 20mm naar 18mm nemen. Maar 20mm naar 20mm kan ook prima, het ligt aan jouw voorkeur. Maar beter eerst het gekozen bandje aan de gespzijde opmeten en dan een bijpassende gespsluiting zoeken. Ik heb nog een 20mm liggen .
Je kan het bij iedere AD of OB bestellen (of gewoon online). Prijs was vorig jaar nog 50 euro als ik me niet vergis.
Even in het bestelsysteem van Omega gekeken en ze staan nog steeds op 50,- retail
Iemand hier ervaring met 20mm banden die aflopen naar 18mm of 16mm? Foto’s zijn welkom
In ieder geval in staal. En dan is het verschil groot, een getaperde band draagt veel minde ‘massief’
Sorry bedoel leren banden aflopend van 20mm naar 18mm / 16mm
Dacht ik al…
Mooie uitvoering, echter geen onmiddellijke intentie om aan te schaffen wegens beetje Speedy moe. Bewaar mijn enthousiasme en budget voor de volgende Snoopy.
Heeft er iemand toevallig een sail cloth bandje van Watchbandit al op zijn speedy? Ben benieuwd naar wat ervaringen