Schitterende Ultraman en top foto! Rode accent op de sub register op 3 was mij niet eerder opgevallen. Wat is het verhaal er achter als ik vragen mag?
Dat is knipoog naar de Ultraman series waar het hoofdkarakter maar drie minuten zijn superheld rol kon innemen. Daarna was hij weer een gewone sterveling. De eerste minuten van de minute counter zijn dus oranje gemaakt.
Altijd leuk deze verhalen / weetjes achter horloges. Dank!
Zeker, het is een leuk oranje thema zo! En nog bedankt voor het compliment eerder!
Hier een close up (foto is van Abel Court, de Belgische horlogemaker)
Toen de Ultraman werd gepresenteerd had ik iets van nou nee, te veel gimmick gadget van een mij niet bekende Japanse serie.
Inmiddels ben ik 180 graden gedraaid en vind ik dit een van de meest geslaagde moderne uitgaven van de Speedmaster. Veel plezier ervan!
Dank je! Toen het net 1 minuut op de website van Omega stond, heb ik meteen op “reserveren” gedrukt. Ik had toen ook mijn twijfels, maar je hebt erna nog heel lang de tijd om er vanaf te zien. Zelfs toen ik een paar weken later kon ophalen (ik heb een heel laag nummer) wist ik het niet zeker. Maar ik heb er geen spijt van. Mijn enige kritiek is dat ze wat meer met de caseback hadden mogen doen, zoals met de 50th Speedmaster bijvoorbeeld. Het is niet helemaal de gewone Speedmaster Moonwatch caseback, want de tekst is dikker gegraveerd (zo lijkt het) en niet gevuld met zwart.
5 Oktober schijnt er een nieuwe Speedmaster Snoopy te komen. Nieuwe ronde nieuwe kansen .
Haha ja, non limited en iets onder de 10.000 euro…hij mag wel verdomd goed zijn, wil ik daar ja op zeggen. Maar Omega maakt wel heel bijzondere Speedmasters de laatste tijd. Dus ik ben benieuwd.
Heel strak, klassiek maar toch sportief
Precies de bedoeling! Een croco zou hem te dressy maken en een vintage met 2 stitches vind ik te sportief, dit is precies in balans
Heel fraai!
Ja zo zoekt de één dressy en de andere (net) niet!
Vind dit type juist erg mooi overkomen. De kleur zal inderdaad wel door het aluminium iets anders overkomen. Wat ik storender vind, zijn de krassen in je Hesalite. Maar super mooi horloge.
Naast het stalen SD geweld vind ik een Speedy op leer wel netjes… Voor de afwisseling zeg maar…
Haha ik lig er niet wakker van, maar dit was ook VOL met de zon erop. Dan zie je echt ieder krasje, vuiltje, veegje etc. Hij is echt wel wat netter dan dit (hoop ik haha). Krasjes zijn er zo uit met polywatch, maar dit heeft ook wel karakter vind ik