Speedmaster only II

9 likes

Excuses op voorhand wanneer het misschien eerder of ergens anders al besproken is, maar het viel me op, dat op de volgende site aangegeven staat, dat de Speedmaster Professional hesalite (311.30.42.30.01.005) Euro 200,- duurder wordt per 1-10-20:

Iets van bekend hier ? :face_with_monocle:

Wellicht om het gat minder groot te maken met de nieuwe Speedmaster die op (korte) termijn geïntroduceerd wordt…? :face_with_raised_eyebrow:

Geniet van die zaterdag avond!

11 likes

:love_you_gesture:

10 likes

10 likes

7 likes

15 likes

Ik denk het ook, de prijsverhoging geldt voor veel gouden (elementen) modellen en enkele stalen uitvoeringen. Jammer dat de Speedmaster er ook weer bij zit. Maarja, noem maar eens een andere gelijkwaardige chronograaf in deze prijsklasse. Blijft een koopje VIND IK :slight_smile:

Toevallig gisteren een Omega catalogus uit 1983 ontvangen. Met Nederlandse prijslijst!
Het was toen ook geen koopje. Het is nummer 30, vermeld bij de Seamasters haha. Er stond ook maar 1 model is en dan ook nog eens een enkele spread. Andere tijden…Ook bijzonder dat de 633 (1171) end links af fabriek al niet lekker zitten op een Speedmaster :sweat_smile:

9 likes

Is dit de nieuwe speedy?

4600euro
Edit: nee dus had niet gezien dat dit de 38mm co-ax was

2 likes

jezus wat een lompe pushers.

1 like

Wat lelijk zeg…

Aaaii die subdials… :weary:

Plaatje dan maar

14 likes

Sinds gisteren de trotse eigenaar van deze schone!! :heart_eyes:

13 likes

Real life tachy check.

110 op de GPS dus ik zeg spot on :slight_smile:
(*foto genomen door bijrijder)

13 likes

Voordeel van thuiswerken is dat je de net afgeleverde Forstnerbands flatlink tijdens een korte pauze meteen kan monteren. Voelt niet verkeerd.

10 likes

Leuk he. Doe ik ook wel eens onder het rijden!

1 like

Is dit de gebrushte versie?

Dit is inderdaad de volledig gebrushte versie.

1 like

Kaufmann heute

8 likes