Gaaf! Waar heb jij hem besteld; UK of USA?
Ik wacht nog op mijn UK bestelde versie
Gaaf! Waar heb jij hem besteld; UK of USA?
Ik wacht nog op mijn UK bestelde versie
Deze vind ik zo verschrikkelijk gaaf
Wellicht dat ik er spijt van ga krijgen maar inmiddels speel ik nu voor de 3e keer al met het idee om mijn FOIS te lozen. Mocht er interesse zijn PM mij dan even, anders maak ik begin volgende week ff een te koop topic.
2020 fullset, perfecte staat.
Ik heb in de UK besteld. Die van jou zal dus ook wel snel komen.
Gewoon als echte toolwatch gebruiken.
Je bedoelt berijder denk ik, of rijd jij met je handen kruislings op het stuur?
Mooi man! Geeft het horloge alleen maar meer karakter. Ik houd persoonlijk niet van zo’n glimmend horloge
stofzuigers zijn ook gevaarlijk spul
maandag word de nieuwe Snoopy onthuld op Omega’s instagram pagina zijn er hier gegadigden die hem kopen?
Tandpasta kan ook hoor
Ik heb geen glazen bol, dus eerst maar zien of het het prijskaartje van rond de 8500 euro waard is. Laatste roddels zijn blauwe lunette, zilverwitte wijzerplaat, geen stalen band (donkerblauw cordura) en geen gouden elementen. Als het echt een topper is, ga ik er wel voor.
Had voor de grap vorige week een Photoshop in 10 minuten gemaakt en dat heeft aardig wat stof doen opwaaien tot aan Omega HQ aan toe.
Ja dat ziet er zeker speedmasterig uit .
Ik ben zeer benieuwd maar 8500 das wel nen hoop hè.
Als je het weet is het dikke pret, maar het ging opeens overal rond en mensen wilden al pre-orders plaatsen bij Omega boutiques .
Fratello moest zelfs dit plaatsen
Prijs is jammer maar prijzen van 5200 euro voor een limited edition Speedmaster zijn allang verleden tijd. Toen klaagde men nog dat het wel duur was zonder metalen band haha.