Speedmaster only II

Haha dat heb ik ooit een keer gedaan en daarna was de lol er wel vanaf.
Werkte vroeger ook alleen op straatcircuits zoals Spa Francorchamps en niet op afgezette circuits zoals Zandvoort, want daar had je geen hectometer paaltjes langs de baan staan. Dat is overigens niet de enige functie van een tachymeter natuurlijk, het gaat erom hoeveel eenheden per uur je kan meten (maar dat is ook niet erg nuttig).

Leuk! Het enige wat mij enorm tegenstaat bij de Forstner en Uncle Seiko is de veel mindere uitvoering van de endlinks. Het sluit niet mooi aan en ziet er grof uit. Ik vergelijk het dan met mijn 50th band (maarja die is ook 4x zo duur). De Forstner band ziet er verder netjes uit!

1 like

Still lovin’ it

12 likes

Zag deze vandaag liggen. Iemand die ‘m heeft? Super mooi horloge :ok_hand:t3:

3 likes

Gaaf! Waar heb jij hem besteld; UK of USA?

Ik wacht nog op mijn UK bestelde versie :frowning:

1 like

1173/633 old school weer in de kluis. Leertje erop :+1:

10 likes

11 likes

Deze vind ik zo verschrikkelijk gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Wellicht dat ik er spijt van ga krijgen maar inmiddels speel ik nu voor de 3e keer al met het idee om mijn FOIS te lozen. Mocht er interesse zijn PM mij dan even, anders maak ik begin volgende week ff een te koop topic.

2020 fullset, perfecte staat.

7 likes

Speedmaster blijft cool. Echt een gebruiksvoorwerp en tegelijk toch zo retro-chique.

14 likes

tenor

2 likes

Ik heb in de UK besteld. Die van jou zal dus ook wel snel komen.

1 like

13 likes

Bericht aan mijzelf:

• Tube Polywatch kopen
  • Voorzichtiger zijn bij stofzuigen van de auto
12 likes

Gewoon als echte toolwatch gebruiken. :ok_hand:

2 likes

Je bedoelt berijder denk ik, of rijd jij met je handen kruislings op het stuur?

Mooi man! Geeft het horloge alleen maar meer karakter. Ik houd persoonlijk niet van zo’n glimmend horloge :wink:

1 like

Zeker! Alleen het glaasje mag van mij wel helder blijven, voor de rest :sunglasses:

6 likes

Wel z’n zwarte broeder, vandaag op 'n gepimte TW-Steel band/gesp.

2 likes

stofzuigers zijn ook gevaarlijk spul

3 likes

maandag word de nieuwe Snoopy onthuld op Omega’s instagram pagina zijn er hier gegadigden die hem kopen?

1 like