Speedmaster only II

Tandpasta kan ook hoor :+1:t3:

Ik heb geen glazen bol, dus eerst maar zien of het het prijskaartje van rond de 8500 euro waard is. Laatste roddels zijn blauwe lunette, zilverwitte wijzerplaat, geen stalen band (donkerblauw cordura) en geen gouden elementen. Als het echt een topper is, ga ik er wel voor.

Had voor de grap vorige week een Photoshop in 10 minuten gemaakt en dat heeft aardig wat stof doen opwaaien tot aan Omega HQ aan toe. :joy:

13 likes

Ja dat ziet er zeker speedmasterig uit :rofl::rofl:.
Ik ben zeer benieuwd maar 8500 das wel nen hoop hè.

Als je het weet is het dikke pret, maar het ging opeens overal rond en mensen wilden al pre-orders plaatsen bij Omega boutiques :man_shrugging:t3:.
Fratello moest zelfs dit plaatsen :joy:

Prijs is jammer maar prijzen van 5200 euro voor een limited edition Speedmaster zijn allang verleden tijd. Toen klaagde men nog dat het wel duur was zonder metalen band haha.

8 likes

Ow man wat een grap super, wel een beetje uit de hand gelopen. :joy::joy::joy:
Back to DEFCON 1, alles weer normaal…

2 likes

Hahaha geweldig dit!! :joy:

1 like

Magistraal. Jammer dan het geen 1 april was.

1 like

Lekker bezig :joy: had ‘m gezien ja en ook van Fratello

Maar hoe dat zo?

1 like

Omega HQ heeft volgens RJ alles in het werk gesteld om het uitlekken van het ontwerp tegen te gaan. Dus geen enkele boutique of AD heeft het gezien, alleen wat info over de beschikbaarheid. En dat is dus ook tot nu toe gelukt, niemand heeft nog wat gezien.

Dus toen opeens een “geloofwaardige” catalogusachtig ontwerp in de rondte ging, werden de boutiques overrompeld met vragen. Overal dook het op.

Dus Omega HQ heeft een officiële memo naar alle verkooppunten gestuurd dat dit NIET de nieuwe Silver Snoopy is. Twee kennissen die bij een Omega Boutique werken hebben dit bevestigd. Haha mijn dag kon niet meer stuk :joy:.

16 likes

Haha top gedaan, reuring in Omega-land :joy:

1 like

Geweldig horloge, maar krijgt bijna geen draagtijd :zipper_mouth_face:

12 likes

Dat had ik ook totdat ik een andere band erop zette. Ik vind die standaard 1958 band echt een dooddoener voor dit prachtige horloge.

3 likes

Poging tot pocketshot in weekend outfit.

15 likes

Verse camping smoking Willem!

4 likes

FC Bayern? Ik heb nog een leuke Ebel die voor het 2008-team is geproduceerd :wink:

Mooie Speedmaster trouwens!

2 likes

Stepped Dial van mijn 145.022

9 likes

Puur omdat deze ooit in de aanbieding was op adidas.nl hoor :rofl:

Dan prefereer ik dus toch mijn zwart-witte maanhorloge :wink:

2 likes

Why not

1 like

Sehr schön

1 like

De Submariner