Speedmaster only II

Ja, maar eigenlijk is 1 genoeg :grin:

1 like

13 likes

Hallo, mag ik vragen welke band er u op gezet heeft ?

Ik ben er, ondanks dat ik na de laatste heb gezegd geen Speedmaster meer te nemen, toch weer voor gevallen. Sapphire Sandwich deze keer. Zo’n gaaf ding.

23 likes

Hallo allemaal ik zal me ook eens even melden in dit topic. Onderstaande foto is een Barton Sailcloth Slate Gray. Staat erg mooi maar helaas begon deze na een week al te rafelen bij de gaatjes. Contact opgenomen met de klantenservice en ik kon een ander bandje van hun uitzoeken. Nette service :ok_hand:t2:

15 likes

Natuurlijk, bedoel je eentje op de vorige foto’s of in het algemeen? Ik heb er al enkele geprobeerd en gehad. Beste is om even mijn Instagram kanaal te bekijken.

http://instagram.com/watchstick_81

Nu heb ik de “holy grail” 1450/808 op de ST1 zitten

Op mijn gewone Moonwatch de 1479

En op mijn ST2 de 50th bracelet

18 likes

Patser :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wauw… mooi hoor stuk voor stuk .

Ik zelf heb de speedmaster coaxial en die is 21 mm .
Weet je daar ook zo een band voor ?

Wat een schitterende Speedmaster collectie

Bravo

4 likes

That’s how I roll…ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

Thanks! :+1:t3:

Dank je! Nee voor een 21mm zijn de opties helaas erg beperkt. Ik denk dat je dan “vast zit” aan de huidige band?

2 likes

Het is gelukt om ‘Omega’ te vangen. Tussen de tien en vijftien sec. :slight_smile: (smartphone foto)

11 likes

Die ST1 met 1450 is wel echt :fire:

2 likes

20 likes

Ik blijf echt gek op de ultraman, maar kan de prijs niet rechtvaardigen tegenover mijzelf.

13 likes

Ik heb nu precies hetzelfde…

Group buy? :wink:
Als je er eentje voor 7000-7500 euro kan vinden, zal je er in een later stadium geen geld op verliezen als je het weer moet/wil verkopen. De handel in deze niche is erg traag op het moment maar de waarde daalt nog steeds niet. Komt waarschijnlijk omdat de rente ook al heel lang enorm laag is en mensen horloges nog steeds zien als een investering :man_shrugging:t3::grimacing:.
Ik ben zwaar tegen horloges als investering maar het heeft ook voordelen als verzamelaar dan hiermee de waarde stijgt en dat onze verslaving wat minder duur is :joy:

Waarde ontwikkeling volgens Chrono24 (bovenkant van de markt maar gaat vooral om de stijgende lijn, dat is de trend)

Fantastisch horloge maar erg duur ja

14 likes

Mooi! Zijn dat de “nieuwe” 633s?

1 like

Klopt! Ben ermee naar Baerends&Kolkena geweest om ze wat strakker op de kast aan te laten sluiten. Het is me nog niet naar de zin. Word vervolgt…

2 likes