Speedmaster only II

Mooi horloge! Alleen heb ik mijn bedenkingen over de caseback…

Misschien is het een kwestie van wennen! :slight_smile:

Mooie foto :ok_hand:

1 like

Ik vind het een mooi horloge!

Fijne speedy tuesday!

9 likes

Dinsdag = speedy tuesday
Moet zeggen dat de leren band mij erg goed bevalt!

5 likes

ik doe mee, ik moest hem uit de mottenballen vissen omdat hij nog nauwelijks polstijd krijgt

14 likes

Wat zonde! Het is zo’n mooi horloge! :slight_smile:

1 like

dat is waar, maar ik heb meer mooie horloges die ik net iets liever draag
ik zit er wel eens over te denken hem te flipperen, maar als ik later spijt krijg, kan ik waarschijnlijk de hoofdprijs betalen om er een terug te kopen

2 likes

Ja, ik heb er eentje, en inderdaad prachtig afgewerkt

7 likes

Speedy Tuesday, een mooie dag voor een lekker badje.

5 likes

Vandaag, op Speedy Tuesday, is de bestelling van mijn Speedmaster bevestigd:

31 likes

Mooie keuze! :+1: Wanneer heb je 'm binnen?
En de sapphire sandwich gaat er alweer uit dan, gok ik? :wink:

1 like

Nog niet bekend wanneer hij me geleverd wordt. En de Sapphire Sandwich gaat absoluut blijven!

2 likes

Ben benieuwd of ze toch niet teveel gaan overlappen. We zien het wel gebeuren he :wink:
Nu nog een DSOTM erbij en je hebt direct een waanzinnige Speedy collectie :smile:

1 like

Oei … breng me niet op ideeën.

1 like

15 likes

Ik heb sinds vandaag - het is tenslotte Speedy Tuesday - ook een Speedmaster Professional in mijn verzameling, en begreep dat de Speedmaster ‘maar’ 5 bar water resistence heeft. Voel jij je comfortabel bij het in het water leggen van je Speedmaster? Of gebruik je het water alleen voor om je tools nat te maken?

1 like

Sorry?

1 like

Mooie dag om een Speedmaster te kopen, veel plezier ermee! :+1:

Maar ik gebruik het water (met een druppeltje Dreft) alleen om de band in te weken en de tandenborstel nat te maken. Daarna spoel ik alles af onder de kraan. Ik denk dat het horloge prima zal overleven in zo’n klein bakje water alleen lijkt het me niet nodig voor de poetsbeurt :nerd_face:

1 like